De Wereldbank “sponsort” de volgende pandemie met een bedrag van $ 10 miljard

•  Injectie van miljarden dollars ter “indoctrinatie” van de Derde Wereld

De Wereldbank “sponsort” de volgende pandemie met een bedrag van $ 10 miljard

(Vertaling: E.J. Bron)

De Wereldbank heeft midden april een fonds voor pandemie-voorbereiding opgericht, waarmee landen economisch op de volgende pandemie voorbereid moeten worden. Uiteraard is GAVI van Bill Gates er ook bij.

$ 10 miljard voor de volgende pandemie

Bij de G20-top vorig jaar november werd het “Pandemic Fund” van de Wereldbank officieel aangekondigd en geïnitieerd. Op 12 april werd het fonds voor pandemie-voorbereiding officieel gestart. Het fonds staat nu $ 10 miljard ter beschikking.

Op de start van deze kapitaalinjectie voor de pandemie-industrie werd tot nu toe nauwelijks de aandacht gevestigd. De gebeurtenis werd echter verkondigd door de secretaris-generaal van de Wereldhandelsorganisatie (WTO) Ngozi Okonjo-Iweala.

De Nigeriaanse politica is bovendien niet geheel toevallig sinds 2015 bestuursvoorzitter van de vaccinatielobby GAVI van Bill Gates. GAVI op zijn beurt is een van de grootste private donateurs van de WHO.

Aan deze persoon kan de nauwe verbinding tussen pandemie- en vaccinatie-industrie niet al te moeilijk aanschouwelijk gemaakt worden.

Zoals ze op Twitter schrijft, heeft ze het fonds voor pandemie-voorbereiding “verbazingwekkend genoeg” ook zelf aanbevolen.

Bij het zogenaamde “High Level Independent Panel”, dat door de G20 werd ingesteld en dat zich bezighoudt met de financiering van het fonds ter voorbereiding en bestrijding van pandemieën, zijn behalve de Nigeriaanse nog drie andere personen betrokken.

Daarbij gaat het om Tharman Shanmugaratnam, sinds 2007 minister van Financiën van Singapore, en om Rebecca Grynspan, die sinds 2021 de VN-conferentie voor handel en ontwikkeling leidt en voor haar carrière bij de VN verschillende ministersposten in Costa Rica bekleedde. Het kwartet wordt afgerond met Lawrence Summers. De Amerikaan was minister van Financiën onder Bill Clinton, onder Obama was hij daarna economisch adviseur.

Injectie van miljarden dollars ter “indoctrinatie” van de Derde Wereld

Met de $ 10 miljard worden nu landen, waarschijnlijk vooral in Afrika en Zuid-Amerika, bij de “economische voorbereidingen op de volgende pandemie” ondersteund. Dat het fonds er ook voor gebruikt wordt om te lobbyen voor Amerikaanse belangen, mag zeker vermoed worden. De Wereldbank als speciale VN-organisatie staat waarschijnlijk zonder twijfel nog steeds onder Amerikaanse controle.

Het fonds werd op de “Spring Meeting 2023” geopend, dat georganiseerd wordt door het IMF en de Wereldbank. Deze bijeenkomst vond van 10 tot 16 april in Washington plaats. Klimaatverandering, pandemie en globale crises stonden daarbij uiteraard in het middelpunt van de belangstelling. De elites “overboden” elkaar daarbij in hun toespraken over de diverse wereldwijde (lucratieve) “crises”.

Bron:
    unser-mitteleuropa.com

Vertaald uit het Duits door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)