AIVD in de ban van "anti-elite-extremisme": Word wakker extreemlinks is het grote gevaar!

• vrijdag 26 mei 2023
  •  Hilariteit alom!

Mark Jongeneel

Mark Jongeneel 25/05/2023

Hilariteit alom! Blijkbaar maakt de Algemene Inlichtingen en Veiligheidsdienst (AIVD) zich grote zorgen over wat ze noemen "anti-institutioneel extremisme" en de mogelijke ondermijnende effecten ervan op de langere termijn. Alsof dit het grootste probleem is waar onze overheid zich mee bezig moet houden! Maar laten we even serieus zijn, er is een veel groter gevaar waar we voor moeten waken: extreemlinks.

Terwijl de coronapandemie langzaam uitdooft, lijkt het aantal complotdenkers in ons land niet af te nemen, maar juist toe te nemen. Ach, laten we eerlijk zijn, er zijn altijd mensen geweest die in wilde samenzweringstheorieën geloven. Ze denken dat buitenaardse wezens de wereld regeren of dat de maanlanding nep was. Maar serieus, moeten we ons echt zorgen maken over deze mensen?

Maar laten we niet vergeten waar het echte gevaar ligt: extreemlinks. Deze klimaatsekteleden gedragen zich als fanatieke aanhangers van de klimaatkerk. Ze zijn bereid over lijken te gaan om hun boodschap kracht bij te zetten. Ze vormen een reëel gevaar voor de samenleving! Ze schreeuwen om klimaatmaatregelen, terwijl ze hypocriet rondrijden in hun elektrische auto's en vliegen naar internationale klimaatconferenties. Het is een grote grap!

In plaats van zich bezig te houden met de dreiging van extreemlinks, lijkt de AIVD liever zijn tijd en middelen te verspillen aan het volgen van mensen die kritisch zijn ten opzichte van de elite en de overheid. Serieus, waar gaat dit over? Moeten we bang zijn voor mensen die twijfelen aan de intenties van de gevestigde orde? Moeten we hen beschouwen als "anti-elite-extremisten"? Het is belachelijk!

Steun DDS op BackMe: samen pakken we het mediakartel aan. Deze steun is heel nuttig in deze zware economische tijden. Steun ons dus! Dat kan met een groter of een kleiner bedrag... en help ons het partijkartel en het mediakartel te slopen.

In plaats van zich te laten leiden door angst voor complotdenkers, zou de overheid beter kunnen investeren in het herwinnen van het vertrouwen van de samenleving. Misschien moeten ze nadenken over hoe ze echt kunnen bijdragen aan een betere toekomst voor ons allemaal, in plaats van zich bezig te houden met marginale groeperingen die in de marge van de samenleving opereren. Zo denkt ook de AIVD het "anti-elite-extremisme" te bestrijden.

DDS