Wie het kleine niet eert - Column Ad Nuis

• woensdag 5 april 2023
  • Categorie:
  •  De auteur reflecteert op de waanzin van de tijd, waaronder de vaccinatie, ........

4-4-3023

Uw columnist Ad Nuis beschrijft zijn reis naar Parijs met zijn familie, waarbij ze musea bezochten, champagne dronken, de riolen van Parijs verkenden en familieproblemen bespraken. De familie is ongeschonden door de pandemie gekomen en heeft nog geen vaccin genomen. De auteur reflecteert op de waanzin van de tijd, waaronder de vaccinatie, de oorlog in Oekraïne, de plannen van de WHO, de klimaatverandering en de woke waanzin. Hij beschrijft ook enkele grappige momenten, zoals een hoogleraar die mensen adviseert hoe ze een band kunnen opbouwen met hun koelkast en eenzame klimaatactivisten die huilen om het feit dat ze waarschijnlijk nooit meer een Elfstedentocht kunnen schaatsen. De columnist bekritiseert de vegabeweging en de voedingsindustrie en suggereert dat de milieubeschermingsorganisatie voor hun deuren moet protesteren. Hij besluit dat hij geen hoge verwachtingen heeft van de gemiddelde persoon sinds de pandemie en dat de meesten klaar stonden om experimentele vaccins te laten injecteren. - Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema's. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen. Waardeer je onze video's? Help ons in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz en word Stamgast! https://cafeweltschmerz.nl/register/ Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox? https://cafeweltschmerz.nl/nieuwsbrief/

Wil je op de hoogte worden gebracht van onze nieuwe video's? Klik hierboven dan op Abonneren!

Cafe Weltschmerz