D66 zet strijd tegen huisdieren voort: wil belasting op honden en katten invoeren

• donderdag 20 april 2023
  •  Vlak voor de Provinciale Statenverkiezingen verraste D66-Kamerlid Tjeerd de Groot vriend en vijand door de aanval te openen op honden en katten.

MARIT NUBÉ 20-4-2023

Volgens hem zijn deze dieren enorme vervuilers voor de natuur en moeten ze daarom worden aangepakt. Nu zet D66 woorden om in daden, want in de nieuwe klimaatplannen van D66-minister Rob Jetten is ook opgenomen om een belasting op huisdieren te gaan invoeren.

Lees verder HIER

NieuwRechts

Belasting op vogels zullen volgen

Belasting op D66 en hun Co2 uitstoot en op hun giftige adem/ gassen uitstoot.

Dekker zei

Belasting op (huis)dieren en waar blijft de belasting van het WEF/D'66 op de honderdduizenden migranten? Poepen en piesen die dan niet?
    Even voor de duidelijkheid omdat hele volksstammen niet weten wat stikstof is:
    Stikstof maakt voor 79% deel uit van onze atmosfeer(hebben we op de lagere school geleerd toen er nog deugdelijk onderwijs werd gegeven).
    Waar de idioten het tegenwoordig over hebben is een stikstofverbinding zoals methaan. Methaan ontstaat uit bedorven planten en dieren en stijgt met miljarden tonnen op uit moerassen, Oceanen en uit vulkanen. Als een mens of dier een wind laat of zijn behoefte doet is er sprake van een stikstofverbinding. Stikstof is onontbeerlijk voor het leven op aarde, net zoals Co2 overigens. Kunstmest is voornamelijk stikstof. Het stikstofverhaal is een verzonnen verhaal, niets meer of minder. En voor wie twijfelt moet zich eens afvragen hoe het komt dat de bermen langs wegen zoveel plantensoorten/bloemen herbergen. Als je de criminelen van GL en D'66 mag geloven zou er dan helemaal niets langs onze wegen groeien, ook geen gras.