blckbx today #166: Ophef Snapchat-AI | CO2-budget voor digitale ID | Landbouwakkoord op losse schroeven

• woensdag 19 april 2023
  • Categorie: , ,
  •  Ophef Snapchat-AI | CO2-budget voor digitale ID | Landbouwakkoord op losse schroevenl

Zie HIER de uitzending

Er is veel ophef over de berichten van de nieuwe Snapchat-AI naar minderjarige gebruikers van het social-media-platform. Hoe zit dit precies? Gistermiddag ging men in Brussel akkoord met de grootste klimaatwet allertijden, klimaatbelasting wordt hiermee definitief een feit. Maar draait het wel om het klimaat? Het landbouwakkoord staat onder zware druk na stukgelopen gesprekken. Gaan boerenorganisaties en kabinet er nog uitkomen? Dat en meer in blckbx today.

Woensdag 19 april 2023

In de uitzending van vanavond onder andere:

• Er is veel ophef over de berichten van de nieuwe Snapchat-AI naar minderjarige gebruikers van het social-media-platform. Hoe zit dit precies?
    • Gistermiddag ging men in Brussel akkoord met de grootste klimaatwet allertijden, klimaatbelasting wordt hiermee definitief een feit. Maar draait het wel om het klimaat?
    • Het landbouwakkoord staat onder zware druk na stukgelopen gesprekken. Gaan boerenorganisaties en kabinet er nog uitkomen?

Desk: veiligheidsexpert Bart Brands, ondernemer Jan Cees Vogelaar en financieel journalist Arno Wellens
    Presentatie: Sanae Orchi

Relevante achtergrondinformatie en bronnen