Wopke Hoekstra's immigratiepraatjes: te weinig, te laat

• zondag 12 februari 2023
  • Categorie: , , ,
  •  Wij Nederlanders hebben genoeg gezien van hoe onze regering onze belangen verwaarloost en ons land overspoelt met onbeperkte stromen immigratie van kansloze nepasielzoekers die alleen naar Nederland komen vanwege gratis geld.

11-2-2023

Onze samenleving is onder druk gezet en onze cultuur en waarden bedreigd. Maar gelukkig is er eindelijk een politicus die de moed heeft om op te staan en voor ons op te komen.

CDA-leider en minister van Buitenlandse Zaken Wopke Hoekstra komt morgen op WNL Op Zondag om te praten over het immigratieprobleem en zijn visie voor minder immigratie naar Nederland. Het is tijd dat we eindelijk een echte leider hebben die onze belangen verdedigt en de controle over onze grenzen terugkrijgt, is de houding van Hoekstra duidelijk. Wat een feest!

Maar laten we eerlijk zijn, dit is niet het eerste keer dat we horen dat het CDA bezorgd zegt te zijn over immigratie. Waar waren ze in de afgelopen jaren, toen onze regering niets deed om de stroom van immigratie te stoppen en onze samenleving onder druk werd gezet? Waarom hebben ze niet eerder actie ondernomen? Waarom greep het CDA niet in toen nep-asielzoeker na nep-asielzoeker ongewenst ons land binnenkwam?

Het antwoord is simpel: het CDA is niet écht bezorgd over immigratie. Ze zijn alleen bezorgd over hun eigen politieke toekomst. Met de Provinciale Statenverkiezingen in maart en peilingen die aangeven dat het CDA op weg is naar een historische nederlaag, proberen ze nu opportunistisch te scoren bij de kiezers. Deze 'immigratie-kritische' houding van Hoekstra is nep. Toneel. Voor de bühne. Een acteerstukje eersteklas.

Maar Nederlanders zijn niet dom. We zien door hun politieke theater heen en we eisen echte actie.

Steun DDS op BackMe: alleen via uw maandelijks of eenmalige gift kunnen we de website draaiende houden en het mediakartel aanpakken. Deze steun is keihard nodig in deze zware economische tijden.

Nederlanders willen dat hun eigen cultuur, waarden, economie, woningen, en manier van leven beschermd worden. Dit kan alleen door massa-immigratie van avonturiers die onze manier van leven inhoudelijk haten, maar alleen onze welvaart fijn vinden buiten de deur te houden.

Hoekstra zegt dat te begrijpen... maar feitelijk is het CDA juist één van de aanjagers van deze immigratiecrisis. Alles wat hij nu doet is nep, theater, bedoeld om de electorale schade bij de Eerste Kamerverkiezingen te beperken. Wie trapt daar nou in?

DDS