Autonoom worden, juridisch mogelijk?

• zondag 12 februari 2023
  •  Er is de afgelopen tijd veel te doen omtrent de begrippen ‘soevereiniteit’ en ‘autonomie’.

Autonoom worden, juridisch mogelijk?

Een prachtig gesprek over autonomie en de juridische voetangels en klemmen om autonoom te worden. Een welgemeend excuus voor de audiokwaliteit, de studio is nog in ontwikkeling en we zijn druk bezig om dit probleem te verhelpen. U kunt ons natuurlijk helpen met een donatie:

Waar de een zich in een ingewikkeld proces stort om zich uiteindelijk van een dergelijke
    status te voorzien, claimt de ander dat dit louter in spiritueel opzicht mogelijk is. In Nederland
    is in juridisch opzicht soevereiniteit en autonomie onmogelijk en onhaalbaar, waarschuwt
    die groep; ‘Mensen die die weg bewandelen, kunnen in grote problemen komen’. Oud-advocaat
    Frank Stadermann en mr. Jeroen Pols behoren tot de laatste groep. Eerder was bij ons Karen
    Hamaker – Zondag te gast om haar lezing ‘Autonomie Onderzocht’ te geven, waar zij haar
    publiek meegaf dat hoewel het proces ongelooflijk ingewikkeld is, het wel degelijk mogelijk
    is om ‘autonoom’ te worden. Nu is het de beurt aan het andere geluid.

Pieter Stuurman gaat in deze uitzending met Frank Stadermann en Jeroen Pols in gesprek over dit beladen thema.

Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema’s. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen.

Waardeer je onze video’s? Help ons in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz en word Stamgast!

Registreren

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox?

Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte worden gebracht van onze nieuwe video’s? Klik hierboven dan op Abonneren!