De procureur-generaal van Zwitserland heeft besloten een onderzoek in te stellen naar de president – het eerste, van een zittend staatshoofd – over zijn “vaccin”-beleid

• maandag 13 februari 2023
  • Categorie: , ,
  •  Pascal Najadi, een gepensioneerde bankier uit Zwitserland staat in het middelpunt van een mogelijk enorme ommekeer in de juridische strijd tegen de financiële fraude/bioterrorismecampagne van de Globalisten.

13-2-2023

Pascal heeft op grond van artikel 310 van het Zwitserse wetboek van strafrecht een aanklacht wegens ambtsmisbruik ingediend tegen de Zwitserse president Alain Berset, die ook de voormalige minister van Volksgezondheid van dat land is.

Tot ieders verrassing heeft de procureur-generaal van Zwitserland besloten een onderzoek in te stellen naar de president – het eerste, van een zittend staatshoofd – over zijn “vaccin”-beleid, meldt Alexandra Bruce.

Pascal sluit zich aan bij Todd Callender en Sean in het SGT-rapport (Video, fragment in de tweet hierboven), om de simpele inconsistenties te beschrijven in het officiële verhaal dat hij opmerkte, dat voor hem bewees dat de hele COVID/Vaxx-campagne bedrog was – zoals die keer dat Pfizer’s President of International Markets, Janine Small toegaf tijdens een speciale hoorzitting van de COVID-19-commissie van de EU dat de prik niet tijdens klinische proeven was getest op zijn vermogen om overdracht te voorkomen voordat deze op de internationale markt kwam – waardoor het Kroatische EP-lid Mislav Kolakusic verklaarde dat de aankoop door de Europese Unie van 4,5 miljard doses van de experimentele COVID-19-vaccins kwamen neer op het “grootste corruptieschandaal in de geschiedenis van de mensheid”.

Vervolgens beschrijft Pascal de eenvoudige stappen die hij nam – die elke burger kan doen – om de genocidale criminelen ter verantwoording te roepen. En de eerste stap was gewoon het politiebureau binnenlopen om zijn klacht in te dienen. Voor ons allemaal is de openbaring dat we hetzelfde kunnen doen.

Todd bedankt Pascal omdat hij “Een voorbeeld voor iedereen” is en hij zegt dat we een miljoen mensen over de hele wereld nodig hebben om dit te doen, omdat het een wereldwijde genocide is.

“Het feit dat Pascal en zijn klacht bij de procureur-generaal terecht zijn gekomen, die dit vervolgt, is een enorme aanwijzing dat deze genocide uit elkaar valt. Er was één man voor nodig.

{..}

Het verhaal gaat verder, maar om te relativeren:

Health Impact News:

Pascal Najadi is een gepensioneerde Zwitserse investeringsbankier, filmmaker, auteur en de zoon van Hussain Najadi, de oprichter van de AmBank Group in Maleisië, die in 2013 in Kuala Lumpur, Maleisië, werd vermoord.

Hussain Najadi zou samen met Klaus Schwab midden jaren zeventig medeoprichter zijn geweest van het huidige Wereld Economisch Forum (WEF), dat oorspronkelijk het “European Management Forum” (EMF) heette.

Maar blijkbaar raakte Hussain Najadi begin jaren tachtig gedesillusioneerd door Klaus Schwab en verliet hij het EMF.

Hier is een fragment uit een langer interview tussen Pascal Najadi en een Japanse verslaggever uit Okinawa waarin Pascal praat over zijn vader en zijn relatie met Klaus Schwab. Pascal Najadi ziet Agenda 2030 als een grote bedreiging voor de democratie en de nationale soevereiniteit.

Ik weet dat dit evoluerende verhaal over Thailand en Zwitserland nu viraal gaat en veel aandacht krijgt, en terecht.

Maar het is waarschijnlijk voorbarig om te verwachten dat er gerechtigheid zal geschieden tegen Pfizer of politieke leiders, en ik ben het niet eens met de verklaring van Dr. Sucharit Bhakdi die stelt dat deze strafrechtelijke aanklachten tegen Pfizer ook in de VS zullen worden ingediend, en dat “ze zullen verliezen”.

Zoals ik al eerder schreef, is dat NIET mogelijk tenzij we eerst de corruptie in de Amerikaanse rechterlijke macht opruimen, want in de huidige staat is er NUL kans dat een rechter in een rechtbank in de VS het opneemt tegen Pfizer en het criminele farmaceutische drugskartel, omdat zij letterlijk het rechtssysteem bezitten, dat voor hen werkt en niet voor het volk.

En hoewel er misschien wat lagere regeringsfunctionarissen in Thailand zijn die actie willen ondernemen tegen Pfizer, maakt de koninklijke familie zelf deel uit van het criminele wereldwijde netwerk, want zelfs prinses Bajrakitiyabha zelf is aangesteld als woordvoerder van de Verenigde Naties.

Maar we zitten nu op het goede spoor, want het ontmaskeren van de criminelen en hun slechte daden is het noodzakelijke eerste deel om de wereldbevolking wakker te schudden en de verzetsbeweging tegen hun agenda te beginnen.

En dat is waar ze het meest bang voor zijn.

Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen

Meld je aan voor onze gratis dagelijkse nieuwsbrief, 10.000 gingen je al voor:

Was not it The European Monetary Fund (E.M.F.) later WEF. (?)