blckbx today #134:

• zaterdag 4 februari 2023
  • Menstruatieproblemen na Pfizer-prik? | Oorlogseconomie Europa | Gedrag burger beïnvloed

Zie HIER de uitzending

Met de spraakmakende verborgen camera-beelden van vorige week in het achterhoofd, heeft Project Veritas gisteravond nieuwe beelden gepubliceerd met uitspraken van de vermeende Pfizer-directeur. Deze keer staan fragmenten centraal waarin er openlijk wordt gesproken over mogelijke hormonale stoornissen bij vrouwen na vaccinatie. Met zogenaamde 'Behavioural Insights Teams' stuurt de Nederlandse overheid op grote schaal het gedrag van burgers aan, blijkt uit vrijgegeven WOO-documenten. Dat en meer in blckbx today.

LET OP: Om deze uitzending censuurvrij te verzorgen, wordt de YouTube-livestream eerder beëindigd.

Vrijdag 3 februari 2023

In de uitzending van vanavond onder andere:

• Topoverleg vandaag in Oekraïne. Voorzitter van de Europese Commissie Ursula von der Leyen heeft de oprichting van een tribunaal bevestigd voor Russische oorlogsmisdaden, waarbij ze haar steun heeft uitgesproken aan Oekraïne. Blckbx-redacteur David Boerstra duidt de geopolitieke ontwikkelingen waarbij inmiddels openlijk wordt gesproken over de aansturing op een oorlogseconomie.
    • Met zogenaamde 'Behavioural Insights Teams' stuurt de Nederlandse overheid op grote schaal het gedrag van burgers aan, blijkt uit vrijgegeven WOO-documenten. Deze gedragsteams hielden zich bijvoorbeeld bezig hoe burgers zich moesten verhouden tot de coronamaatregelen. De Andere Krant schreef erover en journalist Maurice van Ulden staat bij ons aan de desk en neemt ons mee in de bevindingen.
    • Met de spraakmakende verborgen camera-beelden van vorige week in het achterhoofd, heeft Project Veritas gisteravond nieuwe beelden gepubliceerd met uitspraken van de vermeende Pfizer-directeur. Deze keer staan fragmenten centraal waarin er openlijk wordt gesproken over mogelijke hormonale stoornissen bij vrouwen na vaccinatie. Medisch ethicus dr. Wendy Mittemeijer-Ooteman staat bij ons aan de desk en praat ons bij over de uitspraken.

Desk: journalist Maurice van Ulden, medisch ethicus dr. Wendy Mittemeijer-Ooteman en redacteur David Boerstra
    Presentatie: Sanae Orchi

blckbx today