Geert Wilders: We hebben een MP nodig die de held is van onze ouderen i.p.v. de "held van de Oekraïne"

• donderdag 5 januari 2023
  • Categorie: , ,
  •  Het is een schande dat ouderen in ons land onnodig in de kou zitten.

Mark Jongeneel 4-1-2022

Volgens Marcel Levi kwamen veel ouderen tijdens het kerstweekend met onderkoelingsverschijnselen binnen op de Spoedeisende Hulp. Dit komt omdat ze financieel krap zitten en bezuinigen door hun kachel uit te laten.

Door de hoge energierekeningen die ze niet kunnen betalen, worden deze ouderen letterlijk de dood ingejaagd. Dit is een grof schandaal en laat zien hoe weinig premier Mark Rutte om onze ouderen geeft. Geert Wilders ziet dit ook en twittert: ''Rutte probeert de held van de Oekraïne te spelen maar hij is er verantwoordelijk voor dat onze ouderen onderkoeld en meer dood dan levend thuis op de vloer worden gevonden en in het ziekenhuis belanden. Jaag die man 15 maart weg. We hebben een MP nodig die Nederlanders op 1 zet!''

Steun DDS op BackMe: alleen via uw maandelijks of eenmalige gift kunnen we de website draaiende houden en het mediakartel aanpakken. Deze steun is keihard nodig in deze zware economische tijden.

In plaats van zich te concentreren op binnenlandse problemen, lijkt Rutte meer geïnteresseerd te zijn in het spelen van de "held van de Oekraïne". Maar terwijl hij zich bezighoudt met buitenlandse zaken, worden onze ouderen in eigen land onderkoeld en op de vloer gevonden.

Dit is onacceptabel en Geert Wilders heeft gelijk als hij zegt dat we een minister-president nodig hebben die Nederlanders op één zet. Laat ons op 15 maart stemmen om Mark Rutte weg te jagen en een leider te kiezen die onze belangen en de belangen van onze ouderen serieus neemt. Nederland moet op één staan daarna komt pas het buitenland.

Een oproep van de redactie: door de coronacrisis heeft DDS het, net als veel andere websites, ontzettend lastig. Wij willen alles gratis leesbaar houden voor iedereen, waardoor we voor onze inkomsten afhankelijk zijn van reclame. Maar bedrijven hebben financiële zorgen, en hebben dus niet veel te makken. Daar merken wij de gevolgen ook van. Vandaar onze oproep aan u, onze lezers: steun ons alsjeblieft! Via het betrouwbare Nederlandse BackMe-systeem kunt u maandelijks óf eenmalig doneren. Doe dat alstublieft, en help DDS in de lucht te blijven!

DDS