Zorgen over onvruchtbaarheid, dalende geboortecijfers: Een miljoen ontbrekende baby’s in de Europese Unie

• woensdag 2 november 2022
  • Categorie: , ,
  •        Zoals velen van u weten, hebben de geboortecijfers sinds de invoering van de Covid-19 injecties een zekere duik genomen

2-11-2022

Uit een onderzoek in juni bleek dat er 75 tot 150 na injectie een afname van 15,4% was in de spermaconcentratie ten opzichte van de uitgangswaarde en een afname van 22,1% in het totale aantal beweeglijke zaadcellen.

De media pikte dit verhaal op en noemde het “tijdelijk” – vergelijkbaar met wat ze beweerden over myocarditis. Maar hoe staat het nu met de geboortecijfers? Worden ze weer normaal, of liggen ze nog steeds ver onder de basislijn?

Dr. Naomi Wolf geeft een update als ze haar recente vraaggesprek met Igor Chudov in de War Room bespreekt.

Ik wil dat mensen weten dat ik Igor Chudov heb geïnterviewd, die een zeer gerespecteerde Substacker en wiskundige is. Hij heeft een diepe duik genomen in de overheidsdatabases voor geboortecijfers, zoals we eerder hebben besproken. En hij bracht – ik heb hem op de voet gevolgd omdat hij ongeveer drie maanden geleden zei: “Oké, er is deze verschrikkelijke daling van ongeveer 20% in meerdere landen. Laten we hopen dat het een bliepje is; laten we hopen dat het tijdelijk is.”

En hij controleert het zeer zorgvuldig, en het is nu drie maanden later, en hij bevestigt dat het niet tijdelijk is. Dat er in feite 23.000 vermiste baby’s zijn in een kwartaal, drie maanden, alleen al in Duitsland – dat betekent bijna 100.000 vermiste baby’s dit jaar [voor Duitsland], vooruitlopend tot eind 2022.

En dan is dit nog maar één land. En dan kijk je naar de hele Europese Unie, en dan gaat het om bijna een miljoen ontbrekende baby’s. Met andere woorden, een daling van de geboortecijfers die zo systematisch is dat we een miljoen nieuwe baby’s missen – bijna een miljoen in de hele Europese Unie.

En ik wil u iets heel belangrijks vertellen. U vraagt: “Nou, hoe hard zijn die cijfers?” Hij had eigenlijk een controle – en dat zijn bepaalde provincies in Hongarije die om verschillende redenen niet werden gevaccineerd. Het waren provincies met een zeer lage vaccinatiegraad. En dus hadden zij vrijwel normale geboortecijfers. Dus er is nu een controle voor de vermiste baby’s van Europa.

Laten we die controle eens bekijken vanuit Igor’s Substack.

De top 5 minst gevaccineerde provincies zagen een gemiddelde daling in geboortecijfers van slechts 4,66%, terwijl de top 5 meest gevaccineerde provincies een daling in geboortecijfers zagen van 15,20%. Een schril contrast – en overtuigend bewijs dat deze inentingen de vruchtbaarheid negatief beïnvloeden.

Kijk voor meer details over dit onderwerp naar Naomi’s interview met Igor Chudov.

Copyright © 2022 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

COVID-19 VACCIN DOSSIER

Volg Frontnieuws op Telegram