Pats! Geert Wilders b*tchslaps Hoekstra en Rutte: 'Laffe politici, slaafs aan Kaag'

• maandag 7 november 2022
  • Categorie: , , ,
  • Geert Wilders heeft op hardhandige wijze uitgehaald naar Wopke Hoekstra en Mark Rutte.

Michael van der Galien 7-11-2022

De PVV-leider is namelijk helemaal klaar met de wijze waarop die twee mannen ons land naar de filistijnen helpen. "We moeten hun politiek van nationale zelfhaat totaal afbreken," zegt Wilders. "In maart."

In maart 2023 vinden er nieuwe verkiezingen plaats. Voor de Provinciale Staten dus, maar tegenwoordig zijn we officieus verplicht dat "Eerste Kamerverkiezingen" te noemen, dit onder het motto dat de nationale politiek natuurlijk duizend keer belangrijker is dan de provinciale politiek. De provincies hebben tegenwoordig te doen wat er in Den Haag besloten wordt.

Volg mij op Twitter.

Wat Wilders betreft zijn de verkiezingen van volgend jaar van groot belang voor de toekomst van ons land. Hij heeft al vaker gezegd dat hij denkt dat het 't enige moment is waarop het kabinet Rutte IV nog teruggefloten kan worden. Als het partijkartel dan weer een meerderheid in de Senaat behaalt (niet alleen de coalitie, maar de coalitie plus PvdA en GroenLinks!) is het afgelopen.

"Dit kabinet ontwricht Nederland," schrijft Wilders nu op Twitter over het kabinet en dus ook over het belang van de op handen zijnde verkiezingen.

"Hoekstra/Rutte zijn laffe politici, slaafs aan Kaag. De grenzen blijven op, de moeten moeten kapot en klimaat en oorlog vinden ze belangrijker dan ons eigen volk," gaat hij verder. "We moeten hun politiek van nationale zelfhaat totaal afbreken. In maart."

(Artikel gaat verder onder de oproep ons te steunen in deze barre tijden)

Een oproep van de redactie: door de coronacrisis, de energiecrisis, de inflatiecrisis ´én de koopkrachtcrisis heeft DDS het ontzettend lastig. Wij willen alles gratis leesbaar houden voor iedereen, waardoor we voor onze inkomsten afhankelijk zijn van reclame. Maar bedrijven hebben financiële zorgen, en hebben dus niet veel te makken. Daar merken wij de gevolgen ook van. Vandaar onze oproep aan u, onze lezers: steun ons alsjeblieft! Via het betrouwbare Nederlandse BackMe-systeem kunt u maandelijks óf eenmalig doneren. Doe dat alstublieft, en help DDS in de lucht te blijven!

Het enige probleem is natuurlijk dat het kartel uit meerdere partijen bestaat. Ik ben ervan overtuigd dat zo'n club als JA21 ook heel snel meedoet met het kartel als Joost Eerdmans en Annabel Nanninga twee hobby-punten krijgen van het kartel; voor de macht vinden ze het prima om de rest van hun agenda dan in de uitverkoop te doen. Hetzelfde geldt voor clubs als PvdD (dat is trouwens sowieso extreemklimaatgericht, dus daarvoor hoeft de partij niet eens een deal te sluiten met het kartel), BIJ1 (zelfde + Woke), SGP (alles voor 'de rust' in het land) en ga zo maar door.

Feitelijk zijn er maar twee partijen die zich afzetten van het kartel en die dat zullen blijven doen: FVD en PVV. Het is dieptriest, maar als je dat in gedachten houdt begrijp je dat er maar twee scenario's zijn. De eerste is dat PVV en FVD de absolute meerderheid behalen bij verkiezingen van nu af aan (ain't gonna happen). De tweede is dat het kartel doorgaat waar het mee bezig is (tot burgers buiten verkiezingen om in opstand komen).

DDS

Wilders, Baudet, Van Haga en het overgrote merendeel van de Nederlandse bevolking kan zoveel willen, maar als "onze volksvertegenwoordigers" andere plannen voor hebben met ons land kunnen we roepen en demonstreren wat we willen, maar het kartel gaat op de gewone voet door met het naar de Filistijnen helpen van Nederland en daar is niets tegen te doen omdat ook de rechterlijke macht de bevelen van het kartel opvolgt. We moeten er maar aan wennen dat we in een communistische/globalistische cultuur terecht zijn gekomen.