Microbioloog waarschuwt: ‘coronaprik vernietigt hart en brein van miljarden mensen’

• zaterdag 26 november 2022
  • “Deze vaccins gaan de mensheid vernietigen.”

Robin de Boer 26-11-2022

Luister naar dit artikel
    NineForNews.nl
    00:00 / 02:28

Er is bewijs dat de coronaprikken het hart en het brein bereiken en daar onherstelbare schade aanrichten. Dat zei microbioloog Sucharit Bhakdi in gesprek met Greg Hunter van USAWatchdog.com.

Tijdens een autopsie trof de patholoog het spike-eiwit aan in de kleinste hersenvaten van een overleden man. Deze piepkleine bloedvaten bleken te zijn aangevallen door het immuunsysteem en waren vernietigd. Hersencellen waren beschadigd en afgestorven of stervende. “Deze arme man is gestorven omdat zijn hersencellen zijn afgestorven,” zei Bhakdi. In het tijdschrift Vaccines is hierover een case-report verschenen.

De meest verschrikkelijke, angstaanjagende manier

We zien dit nu bij veel mensen die gevaccineerd zijn. Ze beginnen gek te worden. Ze kunnen niet meer nadenken. Ze worden dement. Ze kunnen niet meer horen. Ze kunnen niet meer praten. Ze kunnen niet meer zien. Ze zijn niet langer de persoon die ze waren. Ze zijn verwoest. Hun brein is verwoest, vervolgde de emeritus hoogleraar.

De patholoog die de autopsie uitvoerde, trof het spike-eiwit ook aan in het hart. “Dit betekent dat het gen dat ze hebben geïnjecteerd bij miljarden mensen de bloedvaten van het brein en het hart bereikt. Ze doden mensen. Ze doden mensen op de meest verschrikkelijke, angstaanjagende manier,” zei Bhakdi.

De microbioloog noemt corona een ‘criminele hoax’.

Aangeklaagd wegens ‘antisemitisme’.

“Ik durf het bijna niet te zeggen, maar tot anderhalf jaar geleden was ik een wetenschapper. Nu weet ik wat er speelt. Ik moet toegeven dat collega’s en vrienden die tegen me zeiden dat dit genocide is, weleens gelijk kunnen hebben. Er is geen andere mogelijke verklaring,” zei Bhakdi. “Deze vaccins gaan de mensheid vernietigen.”

De Duitse overheid heeft de emeritus hoogleraar aangeklaagd wegens ‘antisemitisme’. Als hij veroordeeld wordt, kan hij tot vijf jaar gevangenisstraf krijgen. De zaak wordt volgend jaar behandeld.