David Icke en de ontmaskering – Pieter Stuurman en Max von Kreyfelt

• zondag 6 november 2022
  •  Icke werd gecanceld, niet uitsluitend in Nederland maar heel Europa sloot de deur.

5-11-2022

Icke werd gecanceld, niet uitsluitend in Nederland maar heel Europa sloot de deur. Een gesprek over de Britse Schrijver en publicist die gedurende meer dan dertig jaar de bewegingen van de macht uiterst nauwkeurig analyseerde en spot-on beschreef in vele boeken, artikelen video’s en interviews.In het gesprek ook een minister van justitie die steevast haar mond vol heeft over het belang van vrijheid van meningsuiting, over een regering die in de stress schiet uit angst voor een adequate ontmaskering die haar plannen wellicht kunnen dwarsbomen. Ook een gesprek waarin de overheid zichzelf positioneert als totaal losgezongen van de maatschappelijke realiteit.

Dat iedere verandering gekaapt wordt door de zittende macht, ten behoeve van zichzelf lijkt ook vanzelfsprekend. Maar, dat een visionair publicist op zo’n grove wijze de mond gesnoerd wordt is wellicht een Historische blunder. Een betere promotiecampagne voor zijn gedachtegoed had Icke zich niet kunnen wensen.

Wil u zichzelf onafhankelijk op de hoogte brengen van het gedachtegoed van Icke? Kijk zelf op zijn kanaal en volg hem in zijn meningsvorming.

Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema’s. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen.

Waardeer je onze video’s? Help ons in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz en word Stamgast!

Registreren

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox?

Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte worden gebracht van onze nieuwe video’s? Klik hierboven dan op Abonneren!

Café Weltschmerz