Ab Flipse: “Dit systeem is niet meer te redden" - Monetary Horizons 2022 #2

• zaterdag 5 november 2022
  • Categorie: , , ,
  • In dit vraaggesprek spreekt financieel en claim expert Ab Flipse met Paul Buitink over de Noodwet Financieel Verkeer uit 1978.

4-11-2022

Vrijdag 21 oktober 2022 organiseerde Holland Gold een evenement genaamd “Monetary Horizons” in het AFAS Atrium te Leusden. Op dit evenement spraken de volgende experts: Arno Wellens, Ab Flipse, Kees de Kort, Bert Slagter, Hester Bais, Alfonso Peccatiello, Mike Hutting en Paul Buitink. De sprekers behandelden actuele thema’s zoals monetair(rente) beleid, de euro, impact Oekraïne-invasie en de energiecrisis. Ook gaven zij hun visie over de toekomst. Komt er een recessie? Is ons geldsysteem wel houdbaar? Zijn crypto’s of CBDC’s het alternatief?

In dit vraaggesprek spreekt financieel en claim expert Ab Flipse met Paul Buitink over de Noodwet Financieel Verkeer uit 1978. Ook gaat Ab in op de scenario’s die de regering en DNB gaan bespreken met de Tweede Kamer voor als de euro weer wankelt, zoals 10 jaar geleden. Ab heeft geen vertrouwen meer in dit systeem en spreekt over wat er na de euro moet of kan komen, zoals de gulden. Ook geeft hij adviezen over hoe je je moet voorbereiden. Overweegt u om goud en zilver aan te kopen? Dat kan via de volgende website: https://bit.ly/3xxy4sY Wilt u bij het volgende evenement aanwezig zijn? U kunt uw kaarten hier kopen: https://www.hollandgold.nl/evenement2... Bekijk de presentatie Arno Wellens: https://youtu.be/ysCOUOgpLIY Twitter: @abflipse: https://twitter.com/abflipse @Hollandgold: https://twitter.com/hollandgold @paulbuitink: https://twitter.com/paulbuitink @jorisbeemsterb: https://twitter.com/JorisBeemsterb1 @SvenKuijpers: https://twitter.com/SvenKuijpers 👉Bedankt voor het kijken naar de video. Wij horen graag wat u van de video vond en welke gasten wij nog meer moeten uitnodigen. ✅Abonneer en klik op de bel om op de hoogte te blijven van onze laatste video's: https://bit.ly/3pBzDDl ❗LET OP! Wij zullen u nooit vragen om ons te bellen of te whatsappen. U kunt ons altijd zelf bereiken via de contactgegevens onderaan de website: https://www.hollandgold.nl 0:00 Intro 2:35 Noodwet Financieel Verkeer 5:30 Plan B voor euro 10:00 Alternatieven 12:40 Consequenties voor Nederland bij nexit 17:34 Wel of geen extra schulden maken 20:22 Hoe je voor te bereiden 24:20 Noodgeld en Nibud 24:52 Belang van goud kopen 26:40 Tweede thuis in ander land 28:58 Toekomst dollar Let op: Holland Gold vindt het belangrijk dat iedereen vrijuit kan spreken. Wij willen u er graag op attenderen dat de uitspraken die worden gedaan door de geïnterviewde niet persé betekenen dat Holland Gold hier achter staat. Alle uitspraken zijn gedaan op persoonlijke titel door de geïnterviewde en dragen zo bij aan een breed, kleurrijk en voor de kijker interessant beeld van de onderwerpen. Zo willen en kunnen wij u een transparante bijdrage en een zo volledig mogelijk inzicht geven in de economische marktontwikkelingen. Al onze video’s zijn er enkel op gericht u te informeren. De informatie en data die we presenteren kunnen verouderd zijn bij het bekijken van onze video’s. Onze video’s zijn geen financieel advies. U alleen kunt bepalen hoe het beste uw vermogen kunt beleggen. U draagt zelf de risico’s van uw keuzes. Bekijk onze website: https://www.hollandgold.nl

Holland Gold