Wybren van Haga wil debat over effect vaccins op coronabesmettingen: alleen FVD, JA21 en PVV zijn voor

• donderdag 13 oktober 2022
  • Het was een heel opmerkelijke gebeurtenis in de Tweede Kamer.

13-10-2022 Michael van der Galien

Toen BVNL-leider Wybren van Haga een debat aanvroeg over het feit dat Pfizer helemaal niet onderzocht heeft of het 'coronavaccin' invloed heeft op de mate van besmettingen stemde bijna de hele Tweede Kamer tegen. Inclusief BBB, geleid door partijkartel-knuffelaar Caroline van der Plas.

Als je dacht en hoopte dat Caroline van der Plas van BBB werkelijk oppositie zou voeren weet je nu sinds een week of twee definitief beter. Eerst omarmde ze het belachelijke rapport van Johan Remkes, waarin gesteld wordt dat 500/600 veehouderijen verplicht ermee moeten ophouden in een jaar tijd.

En nu stemt ze keihard tegen een debat over het feit dat mevrouw Small van Pfizer toegeeft dat het bedrijf helemaal niet onderzocht had of het 'coronavaccin' daadwerkelijk het aantal besmettingen verminderde.

Kijk maar, hier is Wybren van Haga van BVNL die dit debat aanvraagt:

De partijen die voor dit debat stemden zijn BVNL zelf, PVVJA21 en natuurlijk FVD. Maar weet je wie er niet voor stemde? De BoerBurgerBeweging. Want Caroline van der Plas wil dit soort voor het partijkartel bijzonder vervelende debatten het liefst niet voeren. Stel je voor dat je het kartel in de problemen brengt en bewijst dat het keer op keer op keer gelogen heeft in de coronacrisis!

(Artikel gaat verder onder de oproep ons te steunen in deze barre tijden)

Een oproep van de redactie: door de coronacrisis, de energiecrisis, de inflatiecrisis ´én de koopkrachtcrisis heeft DDS het ontzettend lastig. Wij willen alles gratis leesbaar houden voor iedereen, waardoor we voor onze inkomsten afhankelijk zijn van reclame. Maar bedrijven hebben financiële zorgen, en hebben dus niet veel te makken. Daar merken wij de gevolgen ook van. Vandaar onze oproep aan u, onze lezers: steun ons alsjeblieft! Via het betrouwbare Nederlandse BackMe-systeem kunt u maandelijks óf eenmalig doneren. Doe dat alstublieft, en help DDS in de lucht te blijven!

Natuurlijk moet hier een debat over komen. En natuurlijk wil het partijkartel dat niet. Maar wat gek dat een zogenaamde 'oppositiepartij' als BBB met Van der Plas aan het roer er liever óók niet over wil debatteren.

DDS:

Dekker zei

Het is nu zo langzamerhand wel duidelijk, Corona was slechts bedoeld als manier om de bevolking de vrijheid te ontnemen. Hoe triest het ook is voor de voornamelijk oudere mensen die overleden zijn of langdurige klachten hebben, Corona zoals het genoemd werd, was niet meer dan een heftige griep, ook de oversterfte was normaal.(zie cijfers CBS)
    Alleen de oversterfte na de prikken is niet normaal.
    Overigens vreemd dat het Corona werd genoemd want in de dierenwereld was Corona jaren geleden al bekend, het stond/staat zelfs op het hondenvaccinatiebewijs.
    Vreemd ook dat de politiek niet wil weten hoe de vork in de steel zit, of zouden ze al weten wat een smerig spelletje er met de mensen gespeeld wordt en houdt het kartel en aanhang elkaar de hand boven het hoofd?

Max Q zei

Deze stemming geeft aan waar Omtzigt en Carolien van BBB staan: Controlled opposition !!!!!!!! Geef dus nimmer uw stem op 1 van deze 2 want uw stem komt bij het schwabinet terecht !!!