De NAVO laat het masker vallen

• donderdag 13 oktober 2022
  • Categorie: , ,
  •  De nieuwste uitlatingen van de secretaris-generaal van de NAVO, Jens Stoltenberg (foto), laten er geen twijfel meer over bestaan......

De NAVO laat het masker vallen

(Door: Wolfgang Hübner – Vertaling: E.J. Bron)

De nieuwste uitlatingen van de secretaris-generaal van de NAVO, Jens Stoltenberg (foto), laten er geen twijfel meer over bestaan welke rol het door de VS gedomineerde bondgenootschap werkelijk speelt in het Oekraïne-conflict. Wanneer Stoltenberg o.a. zegt dat een zege van Rusland in de Oekraïne een nederlaag van de NAVO zou betekenen, dan zijn daaruit alleen maar de volgende conclusies te trekken:

• De NAVO bevindt zich in feite in staat van oorlog met de Russische Federatie
    • Het NAVO-lid Duitsland bevindt zich bijgevolg eveneens in staat van oorlog met de Russische Federatie
    • De NAVO behandelt de niet-lidstaat Oekraïne met bijna alle consequenties in feite als lidstaat. Datzelfde doet de huidige Duitse regering. Dat is openlijk illegaal en een schending van de NAVO-statuten en de verdragen van de NAVO met haar lidstaten
    • De NAVO handelt tegenover de Russische Federatie in feite als aanvaller en geeft daarmee haar eigenlijke en uitsluitende doel op, namelijk een beschermend defensief bondgenootschap zijn
    • Wanneer de NAVO tegenover de Russische Federatie in feite als aanvaller ageert, bevindt de laatste zich derhalve in een defensieve positie. Dat maakt voor de Russische Federatie volgens haar militaire doctrine ook de inzet van atomaire wapens ter verdediging van in ieder geval de voormalige territoria van de Oekraïne mogelijk, die na referenda nu tot het staatsgebied van de Russische Federatie behoren.
    • Met haar actieve ondersteuning van de feitelijke NAVO-oorlog tegen de Russische Federatie schendt de Duitse regering Artikel 26 (verbod op de aanvalsoorlog) van de Duitse grondwet en handelt zodoende anticonstitutioneel: Duitsland zit noch in een verplichtend bondgenootschap met de Oekraïne noch heeft de Russische Federatie de een of andere oorlogshandeling of oorlog bevorderende handeling tegen Duitsland ondernomen
    • Duitsland is zodoende een legitiem doelwit van de Russische militaire verdediging.

In het fundamentele belang van Duitsland en van het Duitse volk kunnen er uit de hierboven aangevoerde punten maar twee consequenties volgen: of het terugbrengen van de NAVO naar haar eigenlijke doel als defensief bondgenootschap of de uittreding van Duitsland uit de NAVO.

Bron:
    pi-news.net
    Door: Wolfgang Hübner

Vertaald uit het Duits door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)