Wat is de oorzaak van oversterfte in de UK in 2022? Een interessant rapport van de Britse regering stemt tot nadenken.

• vrijdag 7 oktober 2022
  •  Terwijl de Britten rouwen om de dood van de koningin, publiceerde de Britse regering in alle stilte een rapport dat bevestigt dat 91% van de COVID-sterfgevallen in 2022 triple-gevaccineerden zijn en er zijn sinds april 2022 meer dan 24.000 “onverklaarbare” overtollige sterfgevallen waren. Lees dit artikel tot het einde en deel het!

21-9-2022

5 maanden na de winterboostercampagne

Er zijn sinds april 24.005 extra sterfgevallen in Engeland en Wales en de sterftecijfers per 100.000 zijn het hoogst onder de gevaccineerden in alle leeftijdsgroepen, wat suggereert dat het Covid-19-vaccin de schuld kan zijn; it dezelfde rapporten blijkt dat het ongeveer vijf maanden duurt voordat dat verhoogde sterftecijfer zichtbaar wordt.

Dit suggereert dat het Covid-19-vaccin de schuld kan zijn van zoveel overtollige sterfgevallen die 5 maanden na de massale winterboostercampagne plaatsvinden.

Er werden ook 25.855 Covid-19-sterfgevallen geregistreerd sinds het begin van 2022 – tot eind mei 2022.

91% van die sterfgevallen behoorde tot de drievoudig/ viervoudig gevaccineerden.

Op 8 september 2022 kreeg de wereld te horen dat koningin Elizabeth II was overleden. Sindsdien onderging het Verenigd Koninkrijk een 10 daagse rouwperiode en hebben de reguliere media het publiek afgeleid met een 24/7 berichtgeving over de dood van de koningin en het reilen en zeilen van de nieuwe koning, Charles III.

In tijden als deze moet je kijken welk slecht nieuws stilletjes op de achtergrond gepubliceerd wordt (in de hoop dat het niet veel aandacht zal krijgen van het groete publiek).

Was dit het geval? Jammer genoeg wel!

Er is vreselijk nieuws gepubliceerd door de Britse overheidsinstelling, het Office for National Statistics (ONS): een groeiende oversterfte bij het gevaccineerde deel van de bevolking wordt duidelijk zichtbaar.

Op 13 september publiceerde het Office for National Statistics een bulletin over sterfgevallen die wekelijks in Engeland en Wales werden geregistreerd in de week die eindigde op 2 september 2022. De meest recente week laat zien dat er 8.868 sterfgevallen waren in Engeland en Wales, wat overeenkomt met 675 extra sterfgevallen ten opzichte van het vijfjarig gemiddelde. Van de 8.868 sterfgevallen werden er 314 toegeschreven aan Covid-19, wat overeenkomt met 3,5% van het totaal aantal sterfgevallen.

Het aantal extra sterfgevallen begon op een bepaald moment in 2022 plotseling weer te stijgen en dat is sindsdien niet meer afgenomen.

Door te kijken naar de feitelijke dataset die door de ONS is gepubliceerd, kunnen we zien wanneer die stijging begon. De volgende tabel is afkomstig uit de ONS-dataset over sterfgevallen

Week 16, de week die eindigde op 22 april, is het moment waarop het duidelijk fout loopt wat het aantal sterfgevallen in Engeland en Wales betreft. Sindsdien zijn er 201.552 niet-Covid-19-sterfgevallen en 11.125 Covid-19-sterfgevallen geweest op 2 september 2022. Dit komt neer op 212.677 sterfgevallen in totaal. Maar het vijfjarig gemiddelde aantal sterfgevallen in hetzelfde tijdsbestek (inclusief het buitengewone aantal sterfgevallen in 2021) komt overeen met 188.672.

Dit betekent dat er sinds 22 april 24.005 extra sterfgevallen zijn geweest in Engeland en Wales.

Doden volgens vaccinatiestatus

Volgens de ONS zijn er van begin 2022 tot 2 september 25.855 vermeende Covid-19-sterfgevallen geweest.

Helaas wachten we nog steeds op gegevens om de vaccinatiestatus van die sterfgevallen vanaf eind mei te bevestigen, maar het zou ons niet verbazen als het de komende dagen wederom in alle stilte wordt gepubliceerd. Dankzij een recent gepubliceerd regeringsrapport (terwijl het publiek werd afgeleid door het aftreden van Boris Johnson als premier van het Verenigd Koninkrijk), kennen we de vaccinatiestatus van iedereen die is overleden aan Covid-19 tot 31 mei 2022.

De titel van de dataset van de ONS is: ‘Deaths by Vaccination Status, England, 1 January 2021 to 31 May 2022‘, en kan hier worden geraadpleegd op de ONS-site en hier worden gedownload. Bron

Tabel 1 van de laatste dataset bevat sterftecijfers volgens vaccinatiestatus voor sterfgevallen door ‘alle oorzaken‘, sterfgevallen met Covid-19 en sterfgevallen zonder Covid-19. Hier kunnen we de vaccinatiestatus aflezen van iedereen die sinds begin 2022 is overleden aan Covid-19.

We hebben de cijfers verstrekt door het ONS voor elke maand in 2022 in volgende grafiek gegoten: we vinden er de Covid-19-sterfgevallen per maand naar vaccinatiestatus in Engeland tussen 1 januari en 31 mei 2022.

Een piek in de maand april, 5 maanden na de booster.

In januari vielen de meeste sterfgevallen: dit geldt zowel voor de gevaccineerde als niet-gevaccineerde bevolking in Engeland, met 3.914 sterfgevallen onder de gevaccineerden en 693 sterfgevallen onder de niet-gevaccineerde. Dit is wel de enige overeenkomst tussen beide, want we kunnen zien dat, behalve in de maand mei, het aantal sterfgevallen onder de gevaccineerden vanaf februari toenam, terwijl het aantal onder de niet-gevaccineerden afnam.

De volgende grafiek toont het percentage Covid-19-sterfgevallen volgens vaccinatiestatus per maand in Engeland tussen 1 januari en 31 mei 2022, volgens de laatste ONS-dataset.

De bovenstaande grafiek illustreert perfect hoe de zaken maand na maand verslechterden voor de gevaccineerden, terwijl ze maand na maand verbeterden voor de niet-gevaccineerden.

Onderstaande grafiek toont het totale aantal sterfgevallen volgens vaccinatiestatus in Engeland tussen 1 januari en 31 mei 2022, inclusief het aantal onder de drievoudig/viervoudig gevaccineerden.

Drievoudig/ viervoudig gevaccineerd

12.442 van die sterfgevallen behoorden tot de drievoudig/viervoudig gevaccineerde bevolking.

Dit betekent dat de drievoudig/viervoudig gevaccineerde bevolkingsgroep sinds het begin van 2022 een angstaanjagende 91% uitmaakt van alle Covid-19-sterfgevallen onder de gevaccineerden, ondanks dat slechts 50% van de bevolking drievoudig is gestoken.

Kan het nog duidelijker?

De niet-gevaccineerden hadden aanzienlijk meer kans om te overlijden door een andere oorzaak dan Covid-19 dan de gevaccineerde bevolking in zowel januari als februari 2021, voordat de percentages eind april leken te normaliseren.

Tabel 1 van de ONS-dataset bevat cijfers van de maandelijkse leeftijdsgestandaardiseerde sterftecijfers naar vaccinatiestatus voor sterfgevallen tussen 1 januari 21 en 31 mei 22.

De eerste Covid-19-injectie werd toegediend in Engeland op 8 december 2021, en hier zijn de sterftecijfers naar vaccinatiestatus in de volgende 4 maanden.

Maar kijk eens wat er vanaf mei 2021 gebeurde…

Plotseling had de gevaccineerde bevolking meer kans om te overlijden ‘door een andere oorzaak’ dan door Covid-19, dan de niet-gevaccineerdeen!

Deze trend heeft zich sindsdien maand na maand voortgezet. Het blijkt ook dat deze trend overeenkomt met degenen die als eerste de Covid-19-injecties hebben gekregen. Mensen in Engeland werden gevaccineerd op volgorde van leeftijd, waarbij de oudste als eerste de Covid-19-injectie kreeg.

Onderstaande grafiek toont de leeftijdsgestandaardiseerde sterftecijfers per 100.000 persoonsjaren per vaccinatiestatus en leeftijdsgroep voor de maand mei 2021.

Gratis booster

In december 2021 bood de Britse regering iedereen een Covid-19 “Booster” -prik aan. Het was gratis voor iedereen.

Moeten we echt geloven dat het toeval is dat de sterftecijfers per 100.000 onder de drievoudig gevaccineerden vanaf april en mei 2022, ongeveer vijf maanden later, de sterftecijfers onder de niet-gevaccineerden begonnen in te halen?

De volgende grafiek toont de maandelijkse leeftijdsgestandaardiseerde sterftecijfers volgens vaccinatiestatus onder 40-49-jarigen voor niet-Covid-19-sterfgevallen in Engeland tussen januari en mei 2022.

Zoals je uit het bovenstaande kunt zien, overtrof het drievoudig gevaccineerde sterftecijfer het niet-gevaccineerde sterftecijfer in mei 2022vijf maanden na de Covid-19-boostercampagne.

Het zou dus geen verrassing moeten zijn waarom Engeland en Wales ongeveer vijf maanden na de Covid-19-boostercampagne opnieuw bovenmatige sterfgevallen begonnen te registreren ten opzichte van het vijfjarig gemiddelde, met 24.005 extra sterfgevallen op 2 september 2022.

Het is omdat de Covid-19-injecties ongeveer vijf maanden nodig hebben om dodelijke slachtoffers te maken.

Conclusie

Rapporten die in alle stilte zijn gepubliceerd door de Britse regering omdat ze wisten dat de meerderheid van het publiek ofwel rouwde om de dood van koningin Elizabeth II ofwel afgeleid werd door de 24/7 berichtgeving rond de dood van Hare Majesteit, in combinatie met de rapporten die eveneens in alle stilte werden gepubliceerd door de Britse regering terwijl het volk werd afgeleid door het aftreden van Boris Johnson als premier van het Verenigd Koninkrijk, houden het volk in de greep van een gevaarlijke vorm van onwetendheid.

Even alles op een rijtje
    • Er zijn sinds april 24.005 extra sterfgevallen in Engeland en Wales en de sterftecijfers per 100.000 zijn het hoogst onder de gevaccineerden in alle leeftijdsgroepen, wat suggereert dat het Covid-19-vaccin hiervoor verantwoordelijk is.
    • Uit dezelfde rapporten blijkt dat het ongeveer vijf maanden duurt voordat dat verhoogde sterftecijfer zichtbaar wordt (in de statistieken). Dit suggereert dat het Covid-19-vaccin de oorzaak kan zijn van zoveel overtollige sterfgevallen die 5 maanden na de massale winterboostercampagne plaatsvonden.
    • Er zijn ook 25.855 Covid-19-sterfgevallen sinds begin 2022 en tot eind mei 2022 behoorde 91% van die sterfgevallen tot de drievoudig/viervoudig gevaccineerden.

Als dit soort nieuws onder het tapijt wordt geveegd door de reguliere media, vraag je je af wat ze de komende weken nog meer zullen trachten te verbergen…

Bron

Artsen Voor Vrijheid