Het ZIJN reptielen!

• woensdag 19 oktober 2022
  • Categorie:
  • Knip-en-plakwerk van de NOS66,.........

Het ZIJN reptielen!

Door:
    Drs. E.N. Schilder

(voor www.ejbron.wordpress.com)

Het jaar 2022 zal ingaan als het jaar waarin de democratie definitief is afgeschaft door de Globalisten van VVD, CDA, CU, D'66, PvdA, GL en nog wat van die landverraders. Het is begonnen met het schorsen van Baudet en waarom? Omdat de man enkele FEITEN benoemd die liever niet bekend hadden mogen worden. Baudet benoemde het feit dat Kaag op een Engelse universiteit heeft gestudeerd waar de Engelse Overheid haar spionnen rekruteerde. Ook is het feit benoemd dat Kaag getrouwd is met een potentiƫle Palestijnse terrorist, ook is bekend dat Kaag honderden miljoenen steun heeft verleend aan terroristische Palestijnse organisaties. Dat mag van het ,merendeel van de Kamer niet benoemd worden en wat is dan niet makkelijker om iemand te schorsen voor zijn eerlijkheid? Precies zo handelt de EU met landen als Polen en Hongarije omdat die landen volgens de EU geen democratie meer hebben. Het wrange is dat in die landen juist wel nog Democratie is. Zo De volgende stap zal zijn om de gehele FvD te schorsen en daarna te verbieden. Een stap daarna zal het verbieden van de partij van Van Haga zijn en dan is het nog maar een klein stapje om de PVV te verbieden en dan is de dictatuur voltooid, leiding gegeven door Rutte/Kaag en de meelopers in de 2e Kamer. En dat was dan Nederland, koploper in het kwaad van het WEF. en wat ook de rest van de EU te wachten staat. Er wordt begonnen in Nederland omdat een groot deel van de bevolking uit domme makke onnozele schapen bestaat die willoos naar de slacht geleid kunnen worden.