Genadeloos! Thierry Baudet VLOERT kartelpolitici in debat over Rusland en Europa | FVD

• donderdag 6 oktober 2022
  • Categorie: , , , ,
  •  Er is een front geopend tegen de globalisten.

5-10-2022

Er is een front geopend tegen de globalisten. Word lid: https://fvd.nl/wordlid ► NIEUWSBRIEF: https://www.fvd.nl/nu ► TELEGRAM: https://t.me/FVDNL ► FACEBOOK: https://facebook.com/forumvoordemocratie ► INSTAGRAM: https://www.instagram.com/fvdnl/ ► TWITTER: https://twitter.com/fvdemocratie ► TIKTOK: https://www.tiktok.com/@forumvdemocra... ► BITCHUTE: https://www.bitchute.com/channel/fvdnl ► GAB: https://gab.com/fvdnl ► WEBSITE: https://fvd.nl​​​​​​​​​​​ ☻ SUBSCRIBE NU: http://bit.ly/2tjUcZk​​​​​​

Forum voor Democratie

Kinderlijke "taaltrucjes" inderdaad. Het enige wat ze doen is proberen te framen. Die Omtzigt dus ook. Nergens inhoudelijk op ingaan, alleen maar zielig kinderachtig framen. En daarmee ook de achterban 'social shamen'. Stelletje sociopaten daar in die tweede kamer. Bah.

Het FvD heeft verreweg het grootst aantal leden, dus gelukkig zijn niet alle mensen zo beschamend bezig als het kartel en aanhang, er zijn nog verstandige mensen blijkt uit het grote ledenaantal.

oekraine is de achterdeur van amerika om rusland aan te vallen. een openlijke oorlogsverklaring aan rusland is momenteel niet mogelijk