Deskundige zegt dat Covid-vaccins wereldwijd 700 miljoen mensen zullen doden

• Categorie: , ,
  •  Deskundige zegt dat Covid-vaccins wereldwijd 700 miljoen mensen zullen doden

6-9-2022

Tijdens een interview met USA Watchdog in juni voorspelde Dr. David Martin dat 700 miljoen mensen wereldwijd zullen sterven als gevolg van de Covid-injecties. Hij baseerde zijn schatting op de visie van de Wereldgezondheidsorganisatie over het “Decennium van de Vaccins” (“DoV”), schrijft Rhoda Wilson.

De DoV-visie van de WHO heeft geleid tot een samenwerking waarbij Bill Gates’ GAVI zitting heeft in de leidinggevende raad. Het Global Vaccine Action Plan (“GVAP”) – goedgekeurd door de 194 lidstaten van de Wereldgezondheidsvergadering in mei 2012 – kwam voort uit de samenwerking. De “leiders” die het GVAP hebben opgesteld zijn de Bill & Melinda Gates Foundation, GAVI Alliance, UNICEF, United States National Institute of Allergies and Infectious Diseases en de Wereldgezondheidsorganisatie (“WHO”).

Wij hebben eerder een artikel gepubliceerd over het interview van Dr. Martin met USA Watchdog, maar wij vinden het belangrijk om de lezers te herinneren aan de omvang van de geschatte sterfgevallen door het biowapen dat Covid-vaccin wordt genoemd. Het aantal dat zou kunnen sterven als gevolg van Covid-injecties is mogelijk al in 2011 bekendgemaakt toen de WHO haar “decennium van de vaccins” aankondigde. De doelstelling voor het decennium van de vaccinatie was een vermindering van de wereldbevolking met 15%, wat neerkomt op ongeveer 700 miljoen doden.

Sommigen vinden dit aantal doden misschien overdreven, maar Dr. Martin is niet de enige die alarm slaat. Dr. Robert Young schatte in augustus 2021 dat wereldwijd al 500 miljoen mensen gewond waren geraakt, met mogelijk 35 miljoen doden, als gevolg van Covid-injecties. Een jaar later, in augustus 2022, schatte Steve Kirsch het aantal doden door Covid-injecties op 12 miljoen, gebaseerd op een schatting van één dode per 1000 doses – “we doden bijna 10.000 mensen per dag”, schreef hij. In augustus stelde Peter Halligan, door gegevens uit verschillende bronnen samen te voegen, dat wereldwijd maar liefst 20 miljoen mensen zijn overleden aan Covid-injecties, terwijl nog eens 2,2 miljard mensen verwondingen hebben opgelopen – wat betekent dat we nog maar net begonnen zijn.

En tot slot hebben we de psychopaat Bill Gates zelf. In 2009 berichtte The Guardian over de eerste bijeenkomst van de Good Club, de naam voor de kleine wereldwijde elite van miljardair-filantropen, waaronder Bill Gates, George Soros, Warren Buffett, Oprah Winfrey, David Rockefeller en Ted Turner.

“De onderwerpen waren gericht op onderwijs, noodhulp, hervorming van de overheid, de verwachte diepte van de economische crisis en wereldwijde gezondheidskwesties zoals overbevolking en ziekte,” schreef The Guardian.

En hier is een herinnering aan wat Gates het jaar daarop tijdens TedTalks in 2010 zei over zijn visie op “innoveren tot nul”:

“Ten eerste hebben we de bevolking. De wereld telt vandaag 6,8 miljard mensen. Dat worden er ongeveer negen miljard. Als we echt goed werk leveren met nieuwe vaccins, gezondheidszorg en reproductieve gezondheidsdiensten, kunnen we dat aantal misschien met 10 of 15 procent verminderen.” [tijdstempel 04:32]

Copyright © 2022 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

GREAT RESET DOSSIER

Volg Frontnieuws op Telegram