Britse schokcijfers: 9 van de 10 Corona-doden meerdere keren gevaccineerd

• zaterdag 8 oktober 2022
  • Categorie:
  •  Tot zover "vaccinatie beschermt tegen ernstig ziekteverloop"

8-10-2022

In het licht van de welig tierende bijwerkingen en de totale ineffectiviteit van het vaccin, blijven talloze mensen die naïef en vol vertrouwen zijn gevaccineerd zich troosten (of bedriegen) met de laatste hoop dat de vaccinatie hen zal beschermen tegen een ernstig of zelfs fataal ziekteverloop. Op die manier kunnen brandende twijfels worden weggenomen over de vraag hoe het komt dat zij ondanks vier of zelfs vijf injecties ziek blijven worden van corona. Maar zelfs dit zelfbedrog werkt niet meer, meldt Wochenblick.at.

Nauwelijks ongevaccineerde mensen onder de Corona-doden

Langzaam, en onopgemerkt door de mainstream media, tonen steeds meer officiële overheidsstatistieken nu de desastreuze effecten van Corona-vaccinatie aan. Zo blijkt uit gegevens van het Britse Office for National Statistics (ONS), die teruggaan tot juli, dat tussen 1 juni 2021 en 31 mei 2022 negen van de tien overledenen die als “Coronadood” te boek staan, meer dan eens waren gevaccineerd.

De trend wordt steeds duidelijker: in januari 2022 bijvoorbeeld bedroeg het aantal Corona-doden onder de gevaccineerde bevolking 3.914, tegenover 693 onder de ongevaccineerden. In mei 2022 waren er 1282 gevaccineerde Corona-doden en tegenover slechts 82 ongevaccineerde. Dit betekent dat in die maand 94 procent van de mensen die aan Corona stierven, gevaccineerd waren.

Boostercampagne verslechtert situatie

Voor de gehele periode van 1 juni 2021 tot 31 mei 2022 waren er 29.915 Coronadoden, waarvan 25.280 (85%) onder de volledig gevaccineerde bevolking, terwijl 4.635 ongevaccineerden aan of met het virus overleden. Uit de cijfers blijkt ook dat de in de winter van 2021/2022 gelanceerde booster-vaccinatiecampagne de cijfers niet alleen niet heeft verbeterd, maar zelfs heeft verslechterd.

Op 31 mei 2022 waren er 15.113 Corona-doden, waarvan er 13.666 waren gevaccineerd, en daarvan waren er zelfs 12.442 drie- of viervoudig gevaccineerd! Zo was van januari tot mei 91 procent van de aan Corona overleden personen drie- of viervoudig gevaccineerd. De situatie werd nog verergerd door de vierde vaccinatie die sinds het voorjaar is opgelegd. Tussen 1 april en 31 mei stierven 4935 mensen aan Corona, 4647 van hen waren gevaccineerd, 4216 van hen waren drievoudig gevaccineerd.

Geen media-aandacht

Onder de ongevaccineerden waren er in dezelfde periode slechts 288 sterfgevallen. In april en mei van dit jaar bedroeg het percentage gevaccineerde Corona-doden een ongelooflijke 94 procent, terwijl het percentage ongevaccineerde doden slechts zes procent bedroeg. Opnieuw was 90 procent van hen ten minste drie keer gevaccineerd.

Deze cijfers werden door de Britse regering gepubliceerd zonder enige verontwaardiging in de media of zelfs maar een kritische verklaring van de regering zelf over de overduidelijke ineffectiviteit van de aan mensen opgedrongen vaccinaties.

Desastreus vaccinatieverleden

Politiek en media zijn in deze kwestie zo nauw met elkaar verbonden dat ze allebei hun uiterste best doen om de grondig rampzalige resultaten van de vaccinatiecampagnes te verzwijgen.

Bovendien is, zoals in alle landen, niet bekend of de mensen die naar verluidt aan Corona zijn overleden daadwerkelijk aan het virus zijn overleden of alleen met het virus. Ook hier moet dus worden vastgesteld dat in een hysterische angstcampagne in het beste geval ondoeltreffende en in het slechtste geval gevaarlijke vaccinaties zijn toegediend om zonder succes een virus te bestrijden waarvan de gevaarlijkheid buitensporig werd overdreven.

Copyright © 2022 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

COVID-19 VACCIN DOSSIER

Volg Frontnieuws op Telegram