Willem Engel: 'De Great Reset is nu écht begonnen. Zorg voor voedsel, water, kaarsen'

• zaterdag 3 september 2022
  • Opiniemanier en activist Willem Engel vertelt zijn volgers op Twitter dat de Great Reset van de elite nu pas écht begonnen is.

Michael van der Galien 3-9-2022

En hij heeft advies. Want er komen zware tijden aan. "Juist nu hoofd koel en hart warm. Zorg voor houdbaar voedsel, water, kaarsen," aldus Engel.

De energieprijzen lopen totaal uit de hand. De inflatie blijft maar doorstijgen. Mensen kunnen nauwelijks nog rondkomen, en dat gaat van de winter nog veel erger worden, als héle bakken mensen geconfronteerd worden met 'nieuwe energiecontracten.' Ja, het wordt een koude, zware winter.

Dat denkt Willem Engel ook. Op Twitter laat hij zijn volgers weten dat ze direct in actie moeten komen om zichzelf en hun gezinnen voor zover dat gaat te beschermen.

"The Great Reset is nu echt begonnen," schrijft Engel. "Juist nu hoofd koel en hart warm. Zorg voor houdbaar voedsel, water, kaarsen, Een volgetankte auto uitgerust met overlevingspakket.

Daarnaast roept hij iedereen op om "lokale gemeenschappen" te maken "om elkaar te steunen." Natuurlijk moet het verbruik ook naar beneden gezet worden, wat ook geldt voor het voorschot dat mensen betalen; dat moet je, als je slim bent, zo laag mogelijk maken, vindt Engel.

(Artikel gaat verder onder de oproep ons te steunen in deze barre tijden)

Een oproep van de redactie: door de coronacrisis, de energiecrisis, de inflatiecrisis ´én de koopkrachtcrisis heeft DDS het ontzettend lastig. Wij willen alles gratis leesbaar houden voor iedereen, waardoor we voor onze inkomsten afhankelijk zijn van reclame. Maar bedrijven hebben financiële zorgen, en hebben dus niet veel te makken. Daar merken wij de gevolgen ook van. Vandaar onze oproep aan u, onze lezers: steun ons alsjeblieft! Via het betrouwbare Nederlandse BackMe-systeem kunt u maandelijks óf eenmalig doneren. Doe dat alstublieft, en help DDS in de lucht te blijven!

Daar is natuurlijk helemaal geen woord van gelogen. Het gaat een hele koude winter worden. Het enige dat de winter nog kan opwarmen is massaal volksverzet.

Komt het daar nu dan eindelijk van? Of blijven Nederlanders zich als makke lammetjes naar de slachtbank laten drijven?

DDS

Water-filter gekocht heb nu Omose water, Magnetron als kacheltje met ventilator (zonder batterijen of stroom) er boven op.

Anoniem 1, dan moet wel het stroomnet nog functioneren want anders heeft u niets aan uw water filter, die neem ik aan op alleen stroom functioneert?
    Uw magnetron verbruikt ook de nodige stroom, met of zonder ventilator.