Week van de Vaccinatieschade: ‘Stop met vaccineren, doe onderzoek’

• maandag 26 september 2022
  • Bij Lareb zijn inmiddels meer dan 229.000 meldingen van bijwerkingen binnengekomen. En wat is nu de oorzaak van de oversterfte? Het is hoog tijd om de olifant in de kamer te belichten tijdens de 'Week van de Vaccinatieschade'.

26-9-2022

Niet alleen in Nederland, maar in veel landen met een hoge vaccinatiegraad is al geruime tijd sprake van een ‘onverklaarbare’ oversterfte. De correlatie is evident, maar is er ook een causaal verband? Een overheid die waarheidsvinding hoog in het vaandel heeft staan, zou de oorzaak van deze gezondheidscrisis tot op de bodem uit moeten willen zoeken, maar we zien het tegenovergestelde. Het RIVM en de GGD zijn de instanties die een dergelijk onderzoek zouden kunnen faciliteren, maar op grond van privacyregels houden zij de data die hiervoor nodig zijn tegen de borst. Onafhankelijk onderzoek is hierdoor onmogelijk.

Stop met vaccineren

Vanwege het taboe – vaccins zijn ‘veilig en effectief’ en iedereen die iets anders beweert, is verdacht – worden vaccinatieslachtoffers van het kastje naar de muur gestuurd. Ondertussen is net de volgende boostercampagne gestart voor iedereen vanaf twaalf jaar oud. Tijd voor reflectie, vinden de organisatoren van de Week van de Vaccinatieschade. Zij willen dat het vaccineren wordt gestopt, totdat een causaal verband met de oversterfte is uitgesloten en duidelijk is dat de vaccins écht veilig zijn.

Het initiatief van de actieweek komt van Properganda en De Andere Krant. Een groot aantal corona-kritische organisaties en onafhankelijke media hebben zich aangesloten. In de week van 23 - 30 september zullen zij hun schijnwerpers richten op de olifant in de kamer, ofwel vaccinatieschade.

De Andere Krant verschijnt zaterdag 24 september met een twaalf pagina’s tellend katern waarin negen interviews zijn opgenomen met mensen die ernstige gezondheidsklachten kregen na hun coronavaccinatie. Naast bovengenoemde nieuwsplatforms, zullen ook diverse influencers op sociale media het onderwerp de komende week stevig onder de aandacht brengen.

Verder zal komende week op diverse relevante plaatsen een reusachtige opblaasolifant verschijnen om het publiek te informeren over vaccinatieschade. Op donderdag 29 september is de olifant te vinden in Den Haag, waar slachtoffers in gesprek zullen gaan met diverse politici.

Over stichting blckbx

Blckbx is een stichting zonder winstoogmerk die wordt gefinancierd door donaties van haar eigen publiek. Voor de mensen, door de mensen en met de mensen: dát is waar blckbx voor staat.

Hoewel we ervoor zorgen dat we de kosten zo minimaal mogelijk houden, zijn er toch doorlopende kosten om gedegen en professionele content te maken. Denk hierbij aan de techniek, de regie, de redactie, de webredactie en het onderhoud van de studio. Om de continuïteit van blckbx te waarborgen, hebben we daarom jouw hulp nodig.

Als je dit artikel waardeert en de urgentie van Nederlands grootste onafhankelijke nieuwsplatform inziet, dan nodigen we je van harte uit om ons te steunen. Alleen dankzij regelmatige donaties kunnen wij onafhankelijke content blijven produceren en onze reikwijdte vergroten, met als doel om de wereld beter te begrijpen. Voor de mensen, door de mensen en met steeds méér mensen.

blckbx