-Michel Mulder- 'De Kaag-pot verwijt de FVD-ketel deel 6.832'

• zaterdag 24 september 2022
  • Categorie: , ,
  •  Hoe zien stuitende arrogantie, hoogmoedswaanzin en dictatoriale neigingen er uit?

Michel Mulder 24-9-2022

Crybaby Kaag - het bezemvliegende voorbeeld van wel kunnen uitdelen, maar niet kunnen incasseren - betuigt tegenover één van haar sekte-achtige volgelingen - politiek verslaggever Floor Bremer - dat er grenzen zijn, en dat zij ook de grenzen van haar integriteit moet bewaken...... en daarmee besef je dat Hollywood verstoten is van de eerste plaatst als hoofdstad van de verzinselindustrie.

Kaag en grenzen van integriteit. Dat is even absurd als bijvoorbeeld een Stalin en grenzen van volksafslachting of een Kim Jong-un en grenzen aan censuur.

Hier doet iemand een beroep op de grenzen van integriteit:

# wiens man lid was van het kabinet van internationaal terrorist Arrafat.

# die nauwe banden met en bewondering heeft voor terrorisme.

# die twee terroristen - indirect - heeft gefinancierd, die een bomaanslag gepleegd hebben waarbij een 17-jarig Israëlisch meisje om het leven kwam.

# die uit haar vertrouwensfunctie is gezet bij het ministerie van buitenlandse zaken, omdat zij in het geheim getrouwd was met een vertrouweling van Yasser Arafat.

# zich in interviews regelmatig beroept op haar goede relatie met de Sjiitische terreurorganisatie Hezbollah.

# die tijdens de val van Kabul - vallend onder haar ministriële verantwoordelijkheid - drie uur lang zat te dineren.

# die niet houdt van insinuaties en verdachtmakingen, maar tegelijkertijd een collega volksvertegenwoordiger uitmaakt voor een verlengstuk van een dictator.

(Artikel gaat verder onder de oproep ons te steunen in deze barre tijden)

Een oproep van de redactie: door de coronacrisis, de energiecrisis, de inflatiecrisis ´én de koopkrachtcrisis heeft DDS het ontzettend lastig. Wij willen alles gratis leesbaar houden voor iedereen, waardoor we voor onze inkomsten afhankelijk zijn van reclame. Maar bedrijven hebben financiële zorgen, en hebben dus niet veel te makken. Daar merken wij de gevolgen ook van. Vandaar onze oproep aan u, onze lezers: steun ons alsjeblieft! Via het betrouwbare Nederlandse BackMe-systeem kunt u maandelijks óf eenmalig doneren. Doe dat alstublieft, en help DDS in de lucht te blijven!

Maar bovenal spreekt hier iemand onder wiens 'nieuwe leiderschap' haar marionetten Sjoerdsma en Paternotte een 24/7 agenda hebben van het zwartmaken van democratisch verkozen partij FVD, als zijnde extreemrechts, een gevaar voor de democratie en spionnen van Putin, want voor D66 is het insinueren van spionage activiteiten blijkbaar een exclusief alleenrecht.

Zullen we het dus maar niet over integriteit hebben, vrouwtje Kaag?

DDS