• donderdag 1 september 2022
  • Categorie:
  • Docu: ‘Uninformed Consent’ - Meest onthutsende film over corona- en vaccinleugens ooit!

pieerd!

ZIE HIER

1-9-2022

De docu  ontleedt het corona-narratief tot op het bot: wie het controleert en hoe angst wordt gebruikt om een nieuwe, onbewezen gentherapie op te dringen aan mensen van alle leeftijden.

Uninformed Consent is zonder twijfel de meest complete docu die er is over het ‘probleem’ corona en de daarvoor opgedrongen ‘oplossing’, experimentele mRNA-vaccins. Genadeloos, maar uiterst secuur, legt de film alle leugens bloot die in koor werden herhaald door politici, big pharma, ‘experts’ en media. De film is ook een absolute aanrader voor familieleden en vrienden die ondanks alle reeds ontmaskerde onwaarheden nog altijd ten volle vertrouwen op het officiële verhaal.

De fascinerende docu is geschreven en geregisseerd door Todd Michael Harris (Matador Films). Interviews met wetenschappers, beeldmateriaal uit de media en een aangrijpend persoonlijk verhaal wisselen elkaar af, waarmee Uninformed Consent de aandacht van begin tot eind vasthoudt.

Verdeel en heers

‘Verdeel en heers’ is een eeuwenoude oorlogsstrategie om groepen tegen elkaar op te zetten. Degenen die plichtsgetrouw hun mondkap droegen en de prik namen, werden bejubeld als goede en morele burgers. De rest werd bestempeld als moordzuchtige, ziektedragende, immorele egoïsten, die hun recht op een ziekenhuisbed en een plekje in de trein hadden verspeeld. Irrationele haat tegen ‘anti-vaxxers’ werd vanaf het begin onophoudelijk aangewakkerd en genormaliseerd door regeringsleiders, gezondheidsautoriteiten en media. Familieleden werden tegen familieleden opgezet. Vrienden tegen vrienden. Collega's tegen collega's.

Verweven in de film is het persoonlijke verhaal van een man die zijn vrouw verloor, niet aan corona maar omdat ze zelfmoord pleegde. De pesterijen die ze als ‘ongevaccineerde’ op haar werk moest ondergaan, werden haar te veel.

Falen medische establishment

In interviews met wetenschappers – zoals dr. Robert Malone en dr. Peter McCullough –, huisartsen en gezondheidsonderzoekers belicht Uninformed Consent de ongekende veronachtzaming van de eed van Hippocrates door de medische wereld. De film fileert de wetteloze cultuur van de farmaceutische industrie en haar greep op de regelgevende instanties en de media. Verschillende medische schandalen uit het verleden worden uiteengezet om aan te tonen dat wantrouwen richting de vaccinmakers niet meer dan terecht is.

Compilaties uit media

Als kers op de naargeestige taart bevat de film talloze compilaties van al lang en breed ontmaskerde media-leugens; haatzaaiende toespraken van regeringsleiders; beelden van demonstrerende ‘complotdenkers’ die lockdowns geen goed idee vonden; verbijsterend tegenstrijdige uitspraken van ‘experts’; beroemdheden die mRNA-injecties aanprijzen alsof het ijsjes zijn; en beelden van mensen die op TV ‘plotseling en onverwacht’ ter aarde storten. Daarmee biedt Uninformed Consent een meeslepend overzicht van de macabere poppenkast die de wereld in coronatijd is geworden. Verplichte kost voor zowel kritische als gezagsgetrouwe burgers!

De film is voorzien van Nederlandse ondertiteling.

Over stichting blckbx

Blckbx is een stichting zonder winstoogmerk die wordt gefinancierd door donaties van haar eigen publiek. Voor de mensen, door de mensen en met de mensen: dát is waar blckbx voor staat.

Hoewel we ervoor zorgen dat we de kosten zo minimaal mogelijk houden, zijn er toch doorlopende kosten om gedegen en professionele content te maken. Denk hierbij aan de techniek, de regie, de redactie, de webredactie en het onderhoud van de studio. Om de continuïteit van blckbx te waarborgen, hebben we daarom jouw hulp nodig.

Als je deze uitzending waardeert en de urgentie van Nederlands grootste onafhankelijke nieuwsplatform inziet, dan nodigen we je van harte uit om ons te steunen. Alleen dankzij regelmatige donaties kunnen wij onafhankelijke content blijven produceren en onze reikwijdte vergroten, met als doel om de wereld beter te begrijpen. Voor de mensen, door de mensen en met steeds méér mensen.

blckbx