De injectie is het biowapen: Diana West waarschuwt voor de duistere en kwaadaardige aard van het Covid ‘Vaccin’ programma

• woensdag 28 september 2022
  •  "Er zitten allerlei dingen in de gereedschapskist van het vaccin om je te doden of te controleren"

28-9-2022

Ik denk dat het moeilijk is om het kwaad van dit vaccinprogramma te overschatten,” beweert Diana West in een exclusief interview voor RAIR Foundation USA. “We worden geregeerd door mensen met een duistere criminaliteit.”

West, een breed gesyndiceerde columniste, voormalig CNN medewerker, bestseller auteur en afgestudeerd aan Yale, gelooft dat de covid-19 vaccin campagne slechts een radertje was in een gigantisch wiel, dat ons versnelde naar een totaal verlies van onze vrijheden zoals we die tot nu toe kenden. “Ik denk niet dat er een tijd in de geschiedenis is geweest dat er zoveel duistere krachten op ons bestaan drukten, zelfs op microscopisch niveau. Het is een enorme leerervaring voor me geweest. Ik werd gedwongen om zoveel te leren over biologie. Nu probeer ik te verkondigen dat het vaccin je zal doden. Het is één ding als een vijand je probeert te doden; het is iets anders als er mensen naast je staan die het niet eens merken of het ter sprake brengen en vragen of er een probleem is.”

Terwijl gegevens een enorme sprong in excessieve sterfgevallen in heel Europa in 2022 hebben aangetoond, verwijst West naar Edward Dowd, een klokkenluider van BlackRock die een analyse publiceerde over sterfgevallen in de VS voor het laatste deel van 2021. Dowd ontdekte dat in het millennial cohort, zij die 25 tot 45 jaar oud zijn, er 68.000 meer sterfgevallen waren dan verwacht. Voor de boomers, de 65-plussers, waren dat er 300.000. “Dit was een Vietnamoorlog voor de millennial generatie in die tien maanden,” zegt West. “En voor de boomers was dit een gebeurtenis ter grootte van WO2.”

West erkent dat deze sterfgevallen misschien niet allemaal te wijten zijn aan vaccinatie – het kan zelfmoord zijn, een overdosis drugs, of slechte medische zorg – maar wat we zien is dood op grote schaal, zoals een grote oorlog. “En mensen willen het gewoon niet erkennen,” zegt ze. “Wat me wanhopig maakt, is hoe moeilijk het is om onze medemensen zover te krijgen dat ze het ter discussie stellen. Voor het grootste deel, in termen van politiek discours en grote media-aandacht op het publieke plein, is er stilte. Maar ik ken veel mensen die er op de harde manier achter zijn gekomen, dat wil zeggen dat ze schade hebben opgelopen door de opname.”

Voor degenen die niet alleen de experimentele vaccins, maar het hele covid-19 verhaal in twijfel trekken, ziet West verschillende verklaringen. Sommigen zien het nog steeds als het verhaal van een pandemie die ontstond in een laboratorium in Wuhan, “maar dat is niet zo belangrijk als wat onze gouverneurs deden, onze lokale autoriteiten en de volksgezondheid, wat betreft het vernietigen van onze levens. Wuhan deed dat niet; wij deden dat van binnenuit,” merkt West op. Dan zijn er degenen die zich niet richten op covid, maar die het niettemin zien als iets uiterst gevaarlijks. “De injectie is het biowapen. En het feit dat het nog steeds wordt gepromoot voor onze kinderen is overweldigend duister.”

West suggereert ook dat het hele covid-spel een truc is geweest om de natiestaat te vernietigen. “Het is een manier om onafhankelijke denkers te elimineren, degenen die de prik niet willen nemen, en zij worden daarom uitgesloten van het leger en de rechtshandhaving. Het zorgt ervoor dat je een volgzame en gevaxte troepenmacht hebt.”

Wetenschappers van La Quinta Columna, een Spaanse onderzoeksgroep, hebben zich gericht op de aanwezigheid van grafeen in de vaccins. “Zij zien de vaccinatie als een middel om schakelingen in het lichaam te creëren, als een manier om het lichaam aan te sluiten op het internet om te worden geactiveerd door 5G-systemen,” legt West uit. “Er zitten allerlei dingen in de gereedschapskist van het vaccin om je te doden of te controleren.”

Voor een moment in onze recente geschiedenis was er hoop. Toen president Trump aantrad, was hij volgens West van plan een commissie voor vaccinveiligheid in te stellen onder leiding van Robert F. Kennedy Jr., de onvermoeibare vaccinscepticus. “Zijn wens was om de Amerikaanse dossiers bij het N.I.H. over de prestaties van vaccins open te stellen. Maar dit maakte de regering en de farmaceuten bang; Bill Gates raakte erbij betrokken om zo’n veiligheidscommissie voor vaccins tegen te houden,” zegt ze. “Het zou de spil zijn geweest in het verslaan van wat volgens mij een pandemie was.”

Deze anekdote toont Trump’s bereidheid om tegen de stroom en het farmaceutische establishment in te gaan en iets te doen voor het algemeen belang. Maar het initiatief werd gesmoord. “Ik denk dat een van de grootste teleurstellingen voor Trump-aanhangers zijn cheerleading voor dit covid vaccin programma is. Het doet je afvragen wat voor greep ze op hem hebben.”

De capitulatie van Trump, naast die van de leiders van bijna elk land in de westerse wereld die allemaal in de pas liepen met de covide vaccin tirannie, is veelzeggend. Net als de dood van de president van Haïti, zeer kort nadat hij verklaarde dat er geen covid vaccin programma in zijn land zou komen, naast zoveel andere Afrikaanse leiders. Biden reageerde op de dood van president Jovenel Moïse met de aankondiging dat er een bootlading vaccinaties onderweg was.

“Er is gewoon zoveel manipulatie en fraude,” beweert West. “De leugens die ons zijn verteld zouden alle bibliotheken ter wereld kunnen vullen. Als iets de mainstream haalt, kan het eigenlijk niet waar zijn, maar ze willen dat je het om een bepaalde reden gelooft. Het is hetzelfde met dit covide injectie programma. Zoveel van dit verraad is in handen van onze regering. Ik ben in veel leugens getrapt, of het nu gaat om de CIA, de FBI, 9/11 of de manipulatie van ons patriottisme. Zoveel hiervan hing af van het manipuleren van ons via de media, via onze angsten en onze beste hoop op vrede en overvloed. De ongevoeligheid en wreedheid van mensen die macht bereiken is voortdurend schokkend voor mij.”

Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen

Meld je aan voor onze gratis dagelijkse nieuwsbrief, 10.000 gingen je al voor: