Wetenschappers concluderen dat COVID-vaccins het immuunsysteem herprogrammeren waardoor lymfocyten vitale organen aanvallen

• maandag 29 augustus 2022
  • Categorie: , , ,
  • Ook al zijn er massale sterfgevallen in verband met de Covid-19 mRNA vaccins, de uitrol van deze experimentele behandeling gaat nog steeds door, meldt The Expose.

25-8-2022

Het maakt niet uit dat zowel Pfizer als de FDA wisten dat er 1.223 sterfgevallen waren als gevolg van het Covid-vaccin in de eerste drie maanden van de uitrol, de toestemming voor noodgebruik ging nog steeds door.

Het is niet alleen onwetenschappelijk, maar ook onoprecht en amoreel om sterfgevallen na vaccinatie te classificeren als “onverklaarde sterfgevallen”. Pathologen en lijkschouwers hebben geen andere keuze dan te onderzoeken hoe deze vaccins bepaalde mensen doden. Autopsies en pathologisch bewijs tonen aan dat covalente vaccins cardiovasculaire schade, immuundepletie en ernstige auto-immuunziekten veroorzaken.

Duitse pathologen presenteren microscopisch bewijs dat covid-vaccins een “lymfocytenoproer” veroorzaken – wat leidt tot orgaanfalen

De Duitse professoren pathologie Arne Burkhardt en Walter Lang hielden een persconferentie waarin zij tien autopsies presenteerden van mensen die kort na het innemen van Covid-19-vaccins waren overleden.

De mensen in het onderzoek waren allemaal ouder dan 50 jaar en stierven met verschillende tussenpozen in de twee weken na hun vaccinatie. Na microscopisch onderzoek van weefselmonsters van de overledenen vonden de pathologen in elk monster iets ongewoons, maar toch veel voorkomend.

De pathologen wijzen op een “lymfocytenoproer” bij de tien lichamen waarop autopsie werd verricht. De pathologen vonden een obsceen aantal lymfocyten in verschillende weefsels, waaronder de lever, de nieren, de milt en de baarmoeder. De lymfocyten vielen het weefsel in deze organen agressief aan en veroorzaakten orgaanschade.

Deze auto-immuun nachtmerrie is meer dan waarschijnlijk een levensbedreigend gevolg van de Covid-19 vaccinatie. Burkhardt en twee andere pathologen bevestigden dat in vijf van de tien onderzochte gevallen vaccins deze pathogenese in gang hebben gezet. In twee van de gevallen werd de vaccinatie als “waarschijnlijke” doodsoorzaak beschouwd. Eén geval moet nog worden geëvalueerd, en de andere twee sterfgevallen zijn “eerder toevallig” of “mogelijk” veroorzaakt door het vaccin.

Een Duitse arts, professor Peter Schirmacher, onderzocht veertig autopsies van mensen die binnen twee weken na de covid-19-vaccinatie waren overleden. Hij toonde microscopische details van ernstige weefselschade veroorzaakt door de vaccins; hij concludeerde dat een derde van de mensen rechtstreeks aan de vaccinatie was overleden, hetzij via cerebrale veneuze trombose of auto-immuunziekten.

Covid-injecties herprogrammeren het aangeboren en het adaptieve immuunsysteem, waardoor de interferonspiegels tegen toekomstige infecties worden verlaagd

Veel van de sterfgevallen na vaccinatie worden niet toegeschreven aan het vaccin omdat lymfocytische myocarditis zelden macroscopisch wordt waargenomen en histologisch niet wordt herkend. Hoewel dit gezondheidsprobleem vaker voorkomt bij jongeren en ouderen na vaccinatie tegen Covid-19, wordt lymfocytaire myocarditis vaak verward met een algemeen infarct en aan andere oorzaken toegeschreven.

Dr. Burkhardt legt uit dat de meest dodelijke bijwerkingen van vaccins auto-immuunverschijnselen zijn. Bij de overledenen werden drie uiterst zeldzame auto-immuunziekten vastgesteld. Dit waren het syndroom van Sjogren, leucoclasmatische vasculitis van de huid, en de ziekte van Hashimoto. Andere levensbedreigende bijwerkingen omvatten een vermindering van de werking van het immuunsysteem, vasculaire schade, vasculitis, perivasculitis en erytrocytenklontering.

Eén studie levert verder bewijs dat Covid-vaccins het aangeboren en adaptieve immuunsysteem herprogrammeren, waardoor het lichaam wordt klaargestoomd voor immuundepletie, virusinterferentie en kanker. De onderzoekers stelden vast dat de immuuncellen van de “dubbel gevaccineerden” aanzienlijk minder interferon (IFN-?) produceerden wanneer ze later werden gestimuleerd.

“Dit kan de initiële aangeboren immuunrespons tegen het virus belemmeren, aangezien is aangetoond dat defecten in TLR7 resulteren in een verhoogde gevoeligheid voor COVID-19 bij jonge mannen,” schreven de onderzoekers. Kortom, bij de gevaccineerden worden cruciale facetten van hun aangeboren immuunsysteem verzwakt en uitgeput. Deze uitputting van het immuunsysteem kan nooit in verband worden gebracht met het vaccin, omdat een nieuwe variant van infectie of een kankerdiagnose altijd als de oorzaak kan worden aangewezen.

bron

Burkhardt hekelde de huidige medische coderingsnormen die worden gebruikt om overlijdensakten af te ronden. Hij noemde ze “volledig ongeschikt” en “uiteindelijk statisch waardeloos” omdat ze vage generalisaties maken en niet verwijzen naar specifiek pathologisch bewijs. Hoe kunnen volksgezondheidsfunctionarissen en artsen enige vooruitgang boeken op het gebied van Covid-19 en doeltreffende preventiemaatregelen als de doodsoorzaak flagrant wordt veralgemeend en het pathologisch bewijs wordt genegeerd?

Hoor meer van Dr. Burkhardt:

Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen

Meld je aan voor onze gratis dagelijkse nieuwsbrief, 10.000 gingen je al voor: