Van Haga: ''Zeg je lidmaatschap op van naïeve natuur- en milieuorganisaties die boeren helpen uitroken!''

• maandag 8 augustus 2022
  • Categorie: , ,
  •  Tweede Kamerlid Wybren van Haga (BVNL) heeft zich groen en geel geërgerd aan natuur- en milieuorganisaties die stellen dat een afzwakking van de stikstofdoelen onbespreekbaar is.

Mark Jongeneel 8-8-2022

De DDS redactie vindt het daarom onbestaanbaar dat deze natuur- en milieuorganisaties serieuze gesprekspartners zijn voor het kabinet. Vergeet niet dat deze organisaties er niet voor terugdeinzen om crimineel te handelen om hun zin door te drijven (keien dumpen in de Waddenzee door Greenpeace).

“Nederlandse boeren en tuinders hebben al sinds jaar en dag de laagste milieu-impact ter wereld. Bovendien helpen boeren mee de omliggende natuur in stand te houden. In plaats van dat te koesteren, werken vaak politiek gekleurde natuur- en milieuclubs zoals Greenpeace, Wereld Natuur Fonds, Natuur en Milieu, Natuurmonumenten en Mobilisation for the Environment mee aan het verder uitroken van onze boeren door te stellen dat er aan de krankzinnige stikstofdoelen niet te schaven valt. Wat een enorm mes in de rug van de boeren. Het is bovendien nog nooit zo goed met natuur gegaan, mede door goede samenwerking met de boeren”, aldus Van Haga.

De BVNL-voorman verwijt de natuur- en milieuclubs ook de nodige naïviteit. Van Haga: “Meerdere leden van het kabinet, waaronder stikstofminister Van der Wal en premier Mark Rutte, hebben in niet mis te verstane bewoordingen aangegeven wat de werkelijke reden is van het uitkopen en/of onteigenen van boeren: huizen bouwen om de ongebreidelde bevolkingsgroei ten gevolge van immigratie te faciliteren. Kan iemand mij uitleggen hoe de natuur daar beter van wordt? Hopelijk worden natuur- en milieuorganisaties door massale opzeggingen wakker geschud en gaan zij in boeren een partner in plaats van een tegenstander zien. Ook zouden natuur- en milieuorganisaties er goed aan doen om ook in te zetten op immigratiebeperkende maatregelen, zodat er nog wat natuur in ons land overblijft.”

Het voorstel van Van Haga gaat nog niet ver genoeg. Van Haga moet net als Thierry Baudet oproepen dat iedereen zijn lidmaatschap opzegt van de Nationale Postcode Loterij. De Nationale Postcode Loterij is namelijk de hoofdsponsor van al deze globalistische ellende. Ze sponsoren zelfs de Clinton Foundation!

DDS