Nieuw stikstofplan gepresenteerd: 'Kabinet met rug tegen de muur'

• donderdag 11 augustus 2022
  • Categorie: , ,
  • Stikstofprofessoren Han Lindeboom en Johan Sanders presenteerden woensdag hun stikstofaanpak, zonder de veestapel te moeten inkrimpen.

11-8-2022

Edwin Timmer, verslaggever klimaat en milieu, zag de plannen en legt uit. Abonneer je hier gratis: http://bit.ly/AbonneerTelegraaf Bij De Telegraaf vind je het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Je krijgt alles te weten op het gebied van entertainment, misdaad, geld, verkeer en royalty. Ook delen wij de meest opmerkelijke video's die je niet gemist moet hebben. Wil je meer (exclusieve) video's? Meld je dan hier aan voor onze video-nieuwsbrief: https://telegraaf.nl/videoupdate Bekijk voor al het laatste sportnieuws het kanaal van Telesport: https://www.youtube.com/channel/UCURS... Meer van De Telegraaf? Volg ons op: Website: https://www.telegraaf.nl/ Facebook: https://www.facebook.com/telegraaf/ Instagram: https://www.instagram.com/telegraaf.nl/ Twitter: https://twitter.com/telegraaf

De Telegraaf