‘Historisch vonnis’: Italiaanse rechtbank geeft opdracht mRNA-vaccins van Moderna en Pfizer te analyseren

• zaterdag 13 augustus 2022
  • Categorie: , , , ,
  •  ....dat het bloed van gevaccineerde patiënten wordt vergeleken met het bloed van niet-gevaccineerde patiënten.

Robin de Boer 13-8-2022

Luister naar dit artikel
    NineForNews.nl
    00:00 / 01:35

Een Italiaanse rechtbank heeft opdracht gegeven om de mRNA-vaccins van Pfizer en Moderna te laten analyseren. Dat gebeurde na een klacht van een man die zich moet laten vaccineren om te kunnen werken.

De rechtbank in Pesaro wil dat de inhoud van de vaccins wordt onderzocht. Volgens de advocaat van de man, Nicoletta Morante, zal deze analyse in september worden uitgevoerd.

Ineffectief

De 50-jarige man, die recentelijk is hersteld van corona, werd geschorst nadat hij weigerde om zich te laten vaccineren. De man wil nu weten ‘welke eiwitten in de vaccins zitten en of ze gevaarlijk zijn voor de gezondheid’.

Morante voerde de getuigenverklaring aan van een onafhankelijk viroloog, Raffaele Ansovini, die van mening is dat de immuunrespons van de mRNA-vaccins ‘ineffectief is’. De advocaat bedankte de viroloog voor zijn hulp bij de totstandkoming van dit ‘historische vonnis’.

Tandarts

Ook een Italiaanse tandarts, Paolo Lisi geheten, werd geschorst nadat hij had geweigerd om zich te laten vaccineren tegen corona. Hij is naar de rechter gestapt en eist ook dat de vaccins worden geanalyseerd. De tandarts wil daarnaast dat het bloed van gevaccineerde patiënten wordt vergeleken met het bloed van niet-gevaccineerde patiënten.

Hopelijk worden de uitslagen van de testen wereldwijd bekend!
    Dat zou een hoop schelen, omdat wij z.g. waarzeggers als ministers hebben, die nu al weten welk virus ons nu weer zal treffen in het najaar! Shame on them!
    Trouwens helderziendheid/waarzeggerij is een vorm van ... en zou behandeld kunnen worden.