Geert Wilders is kapot: 'Een 80-jarige vrouw is afgesloten van gas en kookt op waxinelichtjes. Nederland is ziek'

• donderdag 18 augustus 2022
  • Geert Wilders is klaar met het Nederland van Mark Rutte.

Michael van der Galien 18-8-2022

Een 80-jarige vrouw uit Rotterdam is namelijk afgesloten van het gas, omdat ze de rekening niet meer kon betalen, en kookt daardoor op waxinelichtjes. "Rutte heeft Nederland doodziek gemaakt," stelt de PVV-leider.

Met de razendsnel stijgende energie- en gasprijzen, om precies te zijn, wist je dat er ontzettend verschrikkelijke dingen zouden gaan gebeuren in Nederland. Nou, dat klopt. Geert Wilders bericht namelijk dat een hoogbejaarde vrouw in Rotterdam is afgesloten van het gas omdat ze gewoon geen geld meer over heeft om de rekening te betalen. Hierdoor is zij gedwongen om te koken op waxinelichtjes.

Ja, dat lees je goed. Op waxinelichtjes.

Mis-da-dig.

"Rutte heeft NL doodziek gemaakt," stelt Wilders dan ook terecht, waarbij hij ook even verwijst naar het feit dat "gelukszoekers" juist tot op het bot verwend worden en zelfs de euvele moed hebben te klagen "over de kwaliteit van hun lunch."

Gelukkig heeft Wilders wel een oplossing voor dit probleem. Of beter gezegd, een medicijn. "Nieuwe verkiezingen, patriottische partijen in nieuw kabinet, en Nederlanders weer op 1!"

Geert Wilders: 'Rutte heeft Nederland doodziek gemaakt'

Goed nieuws! DDS heeft nu een eigen app voor iPhone en iPad, en voor Android-toestellen. Download de app gratis en voor niets in de AppStore of in Google Play voor Android, en blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws. Oh, en als je de app hebt gedownload, laat dan even een 5-sterren recensie achter alsjeblieft. Dat is enorm belangrijk!

Dat is inderdaad de enige oplossing: een totale transformatie van het politieke landschap. Alle bekende kartelpartijen doen uiteindelijk hetzelfde. Een stem op de VVD is een stem op D66 is een stem op GroenLinks en de PvdA. Mensen denken nog steeds dat je 'verandering' krijgt om dan maar over te stappen van de ene kartelpartij op de andere, maar dat is onzin.

De enige vraag is: komen de verkiezingen op tijd om Nederland nog te redden? Kán er een coalitie komen van PVV en FVD - aangevuld door, zeg, BVNL, BBB en misschien zelfs de Judassen als het echt niet anders kan? Die laatsten zijn natuurlijk totaal ongeloofwaardig, maar hé, ze waaien zo erg met de wind mee dat ze vast opeens 'heel rechts!' worden als FVD en PVV de verkiezingen winnen.

DDS

En iedere bekende Nederlander houdt zijn/haar waffel want een oude Nederlandse vrouw is geen eer aan te behalen, neen als het nou een allochtoontje was geweest dan hadden de praatprogramma's weer avond aan avond vol gezeten met dat wereldvreemde soort.

Het is om te janken om onze Nederlandse mensen kapot te maken en mensen die Nederland hebben wederopbouwd asociale criminelen regering bah