Verschrikkelijke waarheden over het Covid-vaccin komen aan het licht! Japanse artsen waarschuwen de bevolking

• vrijdag 1 juli 2022
  • Categorie: , ,
  •  Het Covid-vaccin vernietigt het immuunsysteem. Prof. Dr. Virgil Păunescu had gelijk: het ADE-syndroom, de vaccinverslaving, is geboren, schrijft Claudia Marcu.

27-6-2022

In een artikel in het International Journal of Virology, waarin ook studies in het prestigieuze Lancet worden geciteerd, worden de Covid-vaccins aangevallen. Het vaccin vernietigt het immuunsysteem en veroorzaakt ernstige ziekten, aldus Japanse artsen, die oproepen tot een stopzetting van de herhalingsinentingen. Zij wijzen ook op het optreden van het ADE-syndroom, de zogenaamde vaccinverslaving, ook gemeld door prof. Virgil Păunescu, vice-voorzitter van de Academie voor Medische Wetenschappen.

De spike-eiwitten die door het vaccin worden geactiveerd, circuleren meer dan vier maanden in het lichaam en vernietigen alles op hun weg, aldus een artikel dat in het Journal of Virology is gepubliceerd door Dr. Kenji Yamamoto van de Afdeling Vasculaire Chirurgie van het Okamura Memorial Hospital in Shizuoka, Japan. De verminderde immuniteit bij gevaccineerde personen is te wijten aan verschillende factoren. Een daarvan is N1-methylpseudouridine, dat in dit boodschapper-RNA werd gebruikt ter vervanging van het uracil in het oorspronkelijke virale RNA (in de genetische code). Dit veranderde spike-eiwit kan de activering van regulerende T-cellen in gang zetten en leiden tot een verminderde immuunrespons.

“Spikeiwitten verdwijnen dus niet onmiddellijk uit de bloedbaan, maar zijn aanwezig in exosomen en circuleren meer dan vier maanden in het lichaam. Bovendien is uit in vivo studies gebleken dat lipide nanodeeltjes (LNP) zich ophopen in de lever, de milt, de bijnieren en de eierstokken. Messenger RNA ingekapseld in lipide nanodeeltjes bevordert eveneens een zeer heftige ontstekingsreactie. Het vasculaire endotheel wordt ook aangetast door circulerend spike-eiwit, wat kan leiden tot schade aan het immuunsysteem en de bijnier,” aldus het artikel in het Journal of Virology.

Vaccin verslaafden

Een andere factor bij de afbraak van de immuniteit is wat bekend staat als ADE (antibody-dependent enhancement). ADE is een syndroom dat kan optreden na vaccinatie en is een vermindering van het vermogen van het lichaam om immunologisch te reageren op een ziekte. “Het is alsof het vaccin het afhankelijk maakt, het is een luiheid van het lichaam om antilichamen aan te maken. De antilichamen binden zich aan de structuur die zij geacht worden te blokkeren, maar de infectie vindt nog steeds plaats. Deze antilichamen kunnen zelfs fungeren als een paard van Troje, en in bepaalde situaties dringt de ziekteverwekker de cellen binnen en wordt de immuunrespons versterkt. ADE betekent dat de antilichamen niet langer werkzaam zijn en soms zelfs het virus helpen de cel binnen te dringen. Als gevolg daarvan kan de gevaccineerde persoon een ernstiger vorm van de ziekte krijgen dan de niet-gevaccineerde persoon,” aldus dr. Oana Mihaela Secară, medisch directeur van het gemeentelijk ziekenhuis van Onești.

Uit de hand gelopen infecties

Sinds december 2021 heeft de afdeling vaatchirurgie van het Okamura Memorial Hospital in Shizuoka, Japan, gevallen gezien van infecties die moeilijk onder controle te krijgen zijn, aldus Dr. Kenji Yamamoto. “Er waren verschillende gevallen van vermoedelijke infecties als gevolg van ontstekingen na openhartoperaties die niet onder controle konden worden gebracht, zelfs niet na wekenlang complexe antibioticakuren te hebben gebruikt. De patiënten vertoonden tekenen van immunodeficiëntie en ook sterfgevallen werden geregistreerd. Tegelijkertijd werden na het begin van de vaccinatiecampagne talrijke gevallen van door vaccinatie veroorzaakte auto-immuun trombotische trombocytopenie geregistreerd, waarvan sommige met dodelijke afloop. Deze gevallen deden zich in golven voor en zijn nog steeds niet opgelost ondanks de maatregelen die zijn genomen voor patiënten die voor een operatie zijn opgenomen,” aldus Dr. Kenji Yamamoto. Hij wijst erop dat er ook een mogelijk risico bestaat van met vaccinatie verband houdende orgaanschade die onopgemerkt blijft door klinische verschijnselen, vooral als het gaat om de bloedsomloop, wat op elk moment kan gebeuren.

Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen

Meld je aan voor onze gratis dagelijkse nieuwsbrief, 10.000 gingen je al voor: