Lang leve de corona-idioterie

• woensdag 27 juli 2022
  • Een bericht op de voorpagina van het AD: “Kankerpatiënt hoeft minder vaak bestraald”. Een opmerkelijk bericht met hopelijk vergaande gevolgen.

27-07-2022

‘Duizenden kankerpatiënten hoeven minder vaak naar het ziekenhuis voor hun behandeling. Door corona zijn behandelingen in rap tempo verkort’, durft deze foute krant verder te vermelden. Die aanzienlijke verkorting van wel 35 naar zo’n 5 behandelingen pakt wonderwel heel goed uit.

Zonder corona zouden heel veel kankerpatiënt tot in lengte van dagen ten faveure van de farmamaffia overmatig worden bestraald en met chemo worden behandeld, nog los van alle andere medicijnen die bijwerkingen onderdrukken.

Maar hadden wereldwijd de medewerkers van de door de VS opgezette of gesubsidieerde bio-labs -waarvan er ongeveer 10 in Oekraïne zijn gevestigd!- corona 20 jaar geleden uitgevonden en de Tedrossen, Osterhausen en Van Ransten van toen even fanatiek bijna alle overheden ook al in hun zak hadden gehad, dan was 20 jaar geleden de corona-idioterie uitgebroken, met als gevolg dat heel veel kankerpatiënten vanaf toen heel veel minder behandelingen nodig zouden hebben gehad.

Want bestralen en chemo zorgen voor heel veel gif in het lichaam. Dat gif valt niet alleen kankercellen aan, maar doet ook iets met de gezonde cellen. De vraag is of de oncologen hiervan op de hoogte waren. Vast wel, maar waarom trokken ze niet aan de bel? Omdat ze in de tang zaten/zitten bij de farmamaffia? Of omdat ze vorstelijk konden/kunnen verdienen aan medicijnen die ze zelf met mega-winsten mogen verstrekken?

Als daarnaast ook eindelijk gaat doordringen dat HCQ en Ivermectine heel veel corona-patiënten die wel of juist net niet de IC-bedden hebben bezet, hadden kunnen redden, dan zou de pleuritus (deze aandoening is niets meer dan een goed te behandelen longvliesontsteking) kunnen uitbreken, waar overigens ook al jaren bestaande en goedwerkende medicijnen voor zijn. HCQ en Ivermectine zijn beproefde medicijnen, waarvan de bijwerkingen bekend, maar beperkt zijn. Helaas voor de maffia rust er geen patent meer op deze ‘oude’ medicijnen, vandaar de snel in elkaar gedraaide en zeer lucratieve gifspuiten.

Daarnaast zegt een vastgestelde medische wetmatigheid dat experimentele medicijnen alleen onder streng toezicht mogen worden toegediend als er geen bewezen middelen bestaan. HCQ en Ivermectine zijn al meer dan 20 jaar beproefd en veilig bevonden.
    Wat als dit bedrog op grote schaal eindelijk tot alle gevaccineerde mensen doordringt? Het moet toch ooit eens binnenkomen bij mensen die kunnen denken, die eindelijk eens niet na- maar zelf denken.

Vervolgens komt er een berichtje voorbij, dat er veel meer ambulanceritten plaatsvinden dan pak ‘m beet 2 jaar geleden. Dat wordt wel geregistreerd, alleen weet men ‘officieel’ niet wat daarvan de oorzaak is. Als die ambulances uitsluitend ongevaccineerden zouden hebben vervoerd, was een oorzaak zo aangegeven. Ook de sterftecijfers van, en het grote aantal onwel wordende (top)sporters moeten nog van een wetenschappelijke verklaring worden voorzien. Opmerkelijk dat het overgrote deel van de getroffen sporters is gevaccineerd.

Er is nu -ook alweer onverklaarbaar- een oversterfte ten opzichte van 2 jaar geleden, maar ja, elke oorlog kent zijn doden. En oorlog is het, op vele fronten. Immers Rutte heeft ons, zonder ook maar één kiezer te raadplegen, onderworpen aan desastreuze noodwetten en de oorlog met Rusland in gerommeld door openlijk een enorm corrupt land met een aantal met nazi’s te vergelijken leiders te hulp te komen. Oorlog is er ook tussen de overheid en de boeren die gesteund worden door heel veel ontevreden Nederlanders.

Wat zeer verheugend is, is dat de vroegere NSB-krant De Telegraaf met name Leon de Winter, maar ook Wierd Duk een podium biedt om kritische columns en artikelen te plaatsen.
    In oorlogstijd heb je gezagsgetrouwe media (o.a. NRC, Volkskrant en AD) en vrijdenkende media als b.v. De Andere Krant en Gezond Verstand. De Telegraaf hoort van oorsprong bij de NSB-kliek, maar schuift als enige vanuit die hoek ietsje (De Winter & Duk) op naar objectiviteit, voor zover dat mogelijk is.

Oorlog is het laatste wat de mens zou moeten willen, maar als het tot gevolg heeft dat het heel veel kwaad kan opruimen, dan kan een oorlog reinigend werken. Als de farmamaffia eindelijk op grote schaal kan worden ontmaskerd, als Rusland de wereld kan tonen hoeveel slechter de leiding van Oekraïne is dan hun eigen overheid en als we het wurgende stikstofdossier van Brussel kunnen losweken en doorspoelen om vervolgens een gewoon klimaatbeleid te gaan voeren, dan zou in eerste instantie de corona-idioterie waarmee het WEF-geboefte zichtbaar en aantoonbaar de destructieve strijd aanging, met terugwerkende kracht een zegen kunnen zijn.

Rients HofstraPluchen Revolutie

Vergeet Marianne Zwagerman niet!

Veel mensen hebben door overmatige bestralingsschade dermate veel schade opgelopen dat een normaal leven er niet meer in zit. Hetzelfde zal gelden voor mensen die chemo hebben gehad. Patiënten zijn een verdienmodel voor artsen, ziekenhuizen en de farmacie. Artsen zijn of niet kundig genoeg of ze weten het wel en dan is het helemaal ernstig. Over de Farmacie is al genoeg gezegd, dat zijn criminele instellingen.