blckbxtoday: Politie schiet op boer (16) | Nieuwe vaccinatieronde | Oorlogswet weer actief

• donderdag 7 juli 2022
  • Categorie: , ,
  • blckbxtoday 6-7-2022

Zie Hier

Tijdens een boerenprotest in Heerenveen heeft de politie gisteravond gericht geschoten op een trekker die langs een politieblokkade reed. De bestuurder was slechts 16 jaar jong. Dit schietincident had nóg erger af kunnen lopen, aangezien de kogelgaten vlak naast bestuurderscabine zaten. De zogenaamde vaccineffectiviteit van de eerste twee corona-injecties is volgens het RIVM gedaald naar 0%. NLP-deskundige Igor van Kaam licht toe hoe zo'n bericht past in de strategie richting het najaar. Dat en meer in blckbx today.

Woensdag 6 juli 2022

In de uitzending onder andere:

• Tijdens een boerenprotest in Heerenveen heeft de politie gisteravond gericht geschoten op een trekker die langs een politieblokkade reed. De bestuurder was slechts 16 jaar jong. Dit schietincident had nóg erger af kunnen lopen, aangezien de kogelgaten vlak naast bestuurderscabine zaten. Is dit schietincident een gevolg van de nieuwe geweldsinstructies van de politie, die per 1 juli zijn ingegaan?
    • De zogenaamde vaccineffectiviteit van de eerste twee corona-injecties is volgens het RIVM gedaald naar 0%. NLP-deskundige Igor van Kaam licht toe hoe zo'n bericht past in de strategie richting het najaar.
    • Vanavond vindt een Tweede Kamerdebat plaats over de Wet Verplaatsing Bevolking: een wet uit 1952 waarmee de overheid bevoegd is om de bevolking binnen een bepaald gebied te verplaatsen bij bijvoorbeeld een oorlog. Waarom wordt deze wet weer geactiveerd?

Desk: Politiek verslaggever Bert Brandsma, NLP-deskundige Igor van Kaam en redacteur David Boerstra

Presentatie: Sanae Orchi

blckbx