WHO moet haar controle-wetgeving vernederend terugtrekken

• donderdag 2 juni 2022
  • Categorie: , ,
  •  Afgevaardigden van de Westerse landen spraken er hun krachtige steun uit ......

WHO moet haar controle-wetgeving vernederend terugtrekken

(Door: Stephen Andrew Mirani – Vertaling: “Malpaso”)

Niet-Westerse landen in de WHO hebben afgelopen week Biden’s 13 controversiële voorstellen tot wijziging van het Pandemieverdrag dat de WHO immense bevoegdheden zou geven bij epidemieën óver íeder onafhankelijk land, in meerderheid weggestemd.

Afgevaardigden van de Westerse landen spraken er hun krachtige steun uit voor Biden’s voorgestelde amendementen en drongen er bij andere landen op aan om zich bij hen aan te sluiten en zo feitelijk hun éigen soevereiniteit in dit “Pandemie-verdrag” weg te stemmen. Het teken dat zaken misschien toch niet helemaal zouden lopen zoals alle Westerse Globalisten wilden, kwam op woensdag 25 mei, toevallig ook ‘Afrika-dag’, what’s in a name.

Botswana las toen een verklaring voor namens de AFRO-World Health Organization/Office for Africa – waarin het werelddeel Afrika vertegenwoordigd is. Zij verklaarden dat zij collectief hun steun voor de ‘hervormingen’ zouden onthouden, omdat de Afrikaanse leden zich hier grote zorgen over maakten. Meerdere andere landen zeiden ook dat ze bedenkingen hadden bij de veranderingen en ze ook niet zouden steunen. Deze omvatten Brazilië, Rusland, India, China, Zuid-Afrika, Iran en Maleisië. Brazilië zei dat het liever helemaal uit de WHO zou stappen dan toe te staan dat zijn bevolking aan deze nieuwe wijzigingen werd onderworpen. Als men de bevolking van al die landen bijeen telt komt men al snel op een stuk meer dan de helft van de wereldbevolking die blijkbaar nog bij zinnen is.

De WHO en Westerse landen waren toen wel gedwongen zich terug te trekken. Zij hebben echter hun plannen niet opgegeven – verre van dat. In plaats daarvan deden ze wat ze altijd doen als ze het niet halen en ‘draaiden’. Op hun verzoek werd een nieuwe werkgroep bijeen geroepen om “technische aanbevelingen te doen over de voorgestelde wijzigingen” die samen met het Pandemieverdrag opnieuw zullen worden ingediend tijdens de 77e vergadering van de WHO-Gezondheidsvergadering in 2024….

Intussen is er ook al steeds meer tegengas gegeven door Republikeinen in de VS met nieuwe wetsvoorstellen, die het Amerikaanse Congres/de Senaat bevoegdheden geven om alle WHO-mandaten of -richtlijnen die zijn uitgegeven als onderdeel van internationale overeenkomsten gewoon te kunnen negeren; om zo te voorkomen dat de WHO nog meer macht krijgt. Begin dit jaar stelden de Republikeinen al voor om maar gewoon helemaal uit de UN en WHO te stappen.

Afgelopen donderdag heeft de Republikeinse senator Ron Johnson de “No WHO Pandemic Preparedness Treaty, Without Senate Approval Act” in de Senaat geïntroduceerd. Johnson zei: “De soevereiniteit van de Verenigde Staten is niet onderhandelbaar”.

Ook in Australië wil men druk op de eigen parlementen, zowel federaal als de staat, houden en zich hiervan niet laten afleiden. Zet je maar schrap voor de digitale ID, en terwijl het federale parlement opnieuw opstart (de vorige federale regering in Australië is onlangs na 10 jaar aan de macht weggestemd), moeten we alles koste wat kost weer terugschroeven.

We moeten de druk blijven opvoeren en koste wat het kost terugvechten.

Bron:
    onenation.org
    Door: Stephen Andrew Mirani

Vertaald uit het Engels door:
    “Malpaso”
    (voor www.ejbron.wordpress.com)