Serieus onderzoek! FVD en PVV nemen plaats in commissie die parlementaire enquete corona voorbereidt

• maandag 27 juni 2022
  • Categorie: , ,
  • Heel goed nieuws voor iedereen die wil dat er een serieus diepgravend onderzoek wordt gedaan naar de wanstaltige wijze waarop onze overheid is omgegaan met de coronacrisis. Forum voor Democratie neemt namelijk plaats in de commissie die de parlementaire enquête naar de coronacrisis gaat voorbereiden. Datzelfde geldt voor de PVV.

Trouw bericht dat. De linkse krant voegt toe dat andere partijen die graag betrokken worden bij het onderzoek zijn: VVD, D66, CDA en PvdA. Met andere woorden, drie van de vier regeringspartijen én een partij die officieel geen deel uitmaakt van de regering, maar die de coalitie jarenlang wél gesteund heeft wat betreft corona.

De PVV was langere tijd redelijk bereid om het coronawanbeleid te steunen, maar dat veranderde in de loop van de tijd. De partij werd steeds kritischer, vond de maatregelen te ver gaan, en maakte zich boos over het gebrek aan zorgcapaciteit.

Natuurlijk gaat FVD daar veel verder in. Forum is de enige partij met de moed om het héle coronanarratief totaal te verwerpen. Zoals Gideon van Meijeren het zegt: "Het is één grote leugen." Er is geen enkele andere partij die dat zo hardop durft te zeggen, en die het héle beleid van begin tot einde afkeurt.

Goed nieuws! DDS heeft nu een eigen app voor iPhone en iPad, en voor Android-toestellen. Download de app gratis en voor niets in de AppStore of in Google Play voor Android, en blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws. Oh, en als je de app hebt gedownload, laat dan even een 5-sterren recensie achter alsjeblieft. Dat is enorm belangrijk!

Daarom is het interessant dat juist FVD plaats neemt in deze commissie. Als iemand op zoek gaat naar de waarheid, dan is het FVD... wat natuurlijk de reden is dat VVD, CDA én D66 ook graag mee willen doen. Die partijen willen plaatsnemen in de commissie om ervoor te zorgen dat de schade zo beperkt mogelijk wordt. Zij zullen obstructie proberen te plegen.

Het is aan FVD en PVV om dat tegen te gaan.

Een oproep van de redactie: door de coronacrisis heeft DDS het, net als veel andere websites, ontzettend lastig. Wij willen alles gratis leesbaar houden voor iedereen, waardoor we voor onze inkomsten afhankelijk zijn van reclame. Maar bedrijven hebben financiële zorgen, en hebben dus niet veel te makken. Daar merken wij de gevolgen ook van. Vandaar onze oproep aan u, onze lezers: steun ons alsjeblieft! Via het betrouwbare Nederlandse BackMe-systeem kunt u maandelijks óf eenmalig doneren. Doe dat alstublieft, en help DDS in de lucht te blijven!

DDS

Ik vond die parlementaire enquêtes al niks, omdat de leden over het algemeen geen verhoorervaring hebben en daardoor niet op de juiste manier verhoren (bijvoorbeeld gebruik maken van het fenomeen daderwetenschap). Omdat hun partijen deel uitmaken van het probleem, is het helemaal een farce.

Anoniem 1, kunt u uw commentaar iets verduidelijken?
    Ik ben van mening dat PVV en FvD het nodige zullen toevoegen aan de verhoren. Van Houwelingen van het FvD is zeer goed ingevoerd en daarbij nog jurist ook bovendien is Gideon van Meijeren(ook FvD) ook zeer goed op de hoogte van het bedenkelijke beleid van Hugo de Jonge.