Premier Modi van India was hier en onze leugenachtige pers zwijgt

• woensdag 4 mei 2022
  •  Want sinds Sovjet-tijden is India een oude vriend van Rusland, .....

Premier Modi van India was hier en onze leugenachtige pers zwijgt

Olaf Scholz en Narendra Modi.

(Door: “KEWIL” – Vertaling: E.J. Bron)

Maandag was de minister-president van India, Narendra Modi, in Berlijn, en onze gelijkgeschakelde pers, die zogenaamd zo bedreigd wordt in zijn vrijheid, in werkelijkheid echter het hele jaar door eenzijdige leugens verbreidt, zwijgt daar zo goed als het kan over.

Modi (71) is sinds 2014 de nationalistische premier van India en is daar heel populair. En India is altijd nog met 1,4 miljard inwoners in ieder geval het op een na grootste land op deze Aarde. Maar Modi kwam geen pootjes geven.

Eerst hield Modi een toespraak voor een paar duizend enthousiaste Indiërs in Berlijn over het economisch steeds sterker wordende vaderland, zong met een kleine jongen een patriottisch Indiaas lied, en daarna reed hij naar Scholz en nam daar € 10 miljard tot 2030 voor “klimaatbescherming en de uitbreiding van hernieuwbare energieën” van Germoney in ontvangst. In de meest ideale situatie zou Modi van kant moeten wisselen, Poetin verdoemen en India met de oorlogshitsers in Berlijn verenigen. Maar exact dat deed de Indiase premier niet.

India betrekt nog steeds olie uit Rusland, heeft de hoeveelheid zelfs verhoogd, vindt dat de Oekraïne-oorlog geen winnaars, maar alleen maar verliezers zou voortbrengen, en vooral ontwikkelingslanden zouden onder de gevolgen zoals prijsstijgingen en leveringstekorten lijden. De naam Poetin noemde hij zelfs helemaal niet.

Want sinds Sovjet-tijden is India een oude vriend van Rusland, koopt daar ook graag wapens en ziet geen reden de Russen te verraden. Bovendien behoort India tot de BRICS-landen (Brazilië, Rusland, India, China, Zuid-Afrika) en heeft zich bij het thema Oekraïne tot nu toe neutraal gedragen, het heeft niet ingestemd met sancties en veroordelingen.

En het ziet er niet naar uit dat daar iets aan verandert. En dit is ook de reden dat onze media zich zoals gebruikelijk op de nieuwste leugens uit de Oekraïne gestort hebben en Narendra Modi´s bezoek aan Berlijn en India zo goed en kwaad het ging met korte artikelen en zwijgen afstraften. Dat verandert echter niets aan het feit dat niet de hele wereld naar de Duitse en Amerikaanse pijpen danst.

Bron:
    pi-news.net
    Door: “KEWIL”

Vertaald uit het Duits door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)