Vermogen en de zorgen om morgen: in gesprek met Sébastien de Grand | #3.86

• maandag 18 april 2022
  • Categorie: , ,
  •  Wat kan men momenteel het beste doen met eigen vermogen?

17-4-2022

Te gast vandaag is investeerder en ondernemer Sébastien de Grand, met wie Sven een poging waagt samen het economische klimaat te duiden. Welke keuzes zijn de juiste in tijden met zo veel onzekerheid? Welke overwegingen maakt men wanneer de wereld van morgen er wel eens heel anders uit kan zien dan die van vandaag? Wat de heren om zich heen zien gebeuren is een fascinerende mengelmoes van ratio en gevoel, welke genoeg gespreksstof oplevert voor een brede beschouwing van het volledige speelveld. Meer informatie over het bedrijf van Sébastien, Suntorian Sustainable Partners, is via de marketingwebsite www.GoudenGrond.nl aan te vragen. Als u ons in deze turbulente tijden wilt helpen om dit te kunnen blijven doen en meer tijd en middelen te kunnen besteden aan onderzoek, interviews, reportages en andere zaken die er echt toe doen, overweegt u dan een bijdrage te leveren naar waardering én vermogen. Bezoek de webshop op https://nooit.nl/shop/ of ga naar https://eenoorlogreedsverloren.nl/ste... om te zien hoe u dat kunt doen. Naast YouTube zijn wij uiteraard op meer kanalen te vinden. Voor een overzicht van onze eerdere publicaties en waar deze te vinden zijn, kijk op https://eenoorlogreedsverloren.nl