Julian Gillespie: Covid “Vaccins” die worden geïnjecteerd in de bevolking zijn niet dezelfde als die vóór goedkeuring werden getest

• woensdag 6 april 2022
  •  Julian Gillespie, een gepensioneerde Australische advocaat en voormalig advocaat, heeft een getuigenis afgelegd bij Covid Under Question onder leiding van Senator Malcolm Roberts op 23 maart 2022. Hij leidt momenteel een procedure voor het Federale Hof van Australië met betrekking tot “Australian Vaccination-Risks Network Incorporated v. Secretary, Department of Health.

6-4-2022

Covid Under Question was een partij-overschrijdend onderzoek naar de reactie van de Australische regering op Covid. Parlementariërs hoorden van een reeks artsen, deskundigen, economen en gewone mensen hoe de reactie van de regering op Covid hen heeft beïnvloed en soms ongeloofwaardig was. De absurditeit van de dictaten van de Chief Health Officer en machtsbeluste politici werd allemaal blootgelegd. De volledige dagverslagen, met transcripties, zijn HIER beschikbaar, meldt The Expose.

Gillespie is van mening dat het Australische volk geen juiste informatie heeft gekregen over de sterfgevallen door Covid, en de sterfgevallen als gevolg van de Covid-injecties. Tijdens een interview met Zeee Media begin dit jaar legde hij uit dat hij hoopte in februari, toen de rechtbanken weer opengingen, een inhoudelijke zaak over Covid-injecties voor het federale gerechtshof te brengen. Op 23 maart stapte hij uit de rechtszitting om te getuigen voor het Covid Under Question panel.

“Het eerste onderdeel van ons bewijs, zijn de ongekende verwondingen en sterfgevallen waarvan we getuige zijn in de hele gemeenschap,” vertelde Gillespie het panel.

“Historisch gezien vielen er in dit land tussen 1971 en 2020 gemiddeld 2,4 doden per jaar door vaccins. Op de dag van vandaag hebben we bij de Therapeutic Goods Administration (TGA) een gegevensbank van ongewenste voorvallen gerapporteerd met maar liefst 800 sterfgevallen als gevolg van deze vaccins. Dus, we hebben 2,4 sterfgevallen historisch per jaar. Nu in de laatste 12 maanden, hebben we 800 … [en] wat we nu hebben zijn meer dan 110.000 meldingen van ongewenste voorvallen met betrekking tot deze vaccins.”

Het tweede punt, zei hij, is dat het Ministerie van Volksgezondheid, en ook alle andere regelgevende instanties in de wereld, hun respectieve publiek hadden verzekerd, en nog steeds verzekeren, dat deze vaccins de celkern niet kunnen en zullen aantasten.

“Wat wij hebben ontdekt is dat deze spike-eiwitten inderdaad in de celkern infiltreren, waar zij nu het herstel van DNA-schade remmen … [een] peer review rapport … drie weken geleden [toont aan] dat het mRNA dat in deze vaccins zit, ook de celkern binnendringt. Het verstoort in meetbare vorm het DNA … Het veroorzaakt verstoring van een aantal typische chemische activiteiten. Een daarvan betreft de eiwitproductie van het eiwit lijn één. Als je lijn één verstoort, verlies je embryo’s bij vrouwen. De andere verstoring van lijn één, is weer een andere voorloper van elke kanker die je maar wilt noemen.”

Gillespie legde uit dat geen van de genotoxiciteits- of carcinogeniciteitstests op de Covid-“vaccins” zijn uitgevoerd die hadden moeten worden uitgevoerd alvorens ze als veilig voor injectie bij het publiek toe te laten.

“Dit is de eerste keer in de geschiedenis van de regulering van geneesmiddelen in dit land, dat de TGA niet de moeite heeft genomen om naar deze kritische, fundamentele eigenschappen van het geneesmiddel te kijken … dit is de eerste keer dat leveringssystemen met mRNA-technologie met de lipide nanodeeltjes aan de mens of aan apen zijn verstrekt. In die omstandigheden hebben we te maken met een radicaal nieuwe technologie. Het was de taak van de regelgevende instanties wereldwijd om te kijken naar de genotoxiciteit en de problemen met betrekking tot kanker, en dat is allemaal niet gebeurd.”

Pfizer-klokkenluider Brook Jackson levert bewijs voor hun federale rechtszaak. Jackson ging naar het British Medical Journal (“BMJ”) en leverde al haar informatie aan, legde Gillespie uit.

“De uitstekende onderzoekers van BMJ hebben al die informatie doorgelicht, geverifieerd en op 2 november van het jaar 2021 een artikel gepubliceerd. Dat wordt verondersteld onder de geneesmiddelenbewakingsplicht van de TGA [om] op 2 november 2021 ter kennis en kennisgeving van de TGA te zijn gekomen.

“Elk van het primaire materiaal waarop een besluitvormer zich baseert, als er fraude mee zou zijn gemoeid, als de besluitvormer dat besluit niet opschort en onmiddellijk onderzoekt, welnu, dan is het besluit van rechtswege vernietigd.

“Dat bewijs werd een week geleden aan de voeten van de minister van Volksgezondheid gelegd. Hij heeft tot morgen om de medicijnen op basis van de fraude te schorsen, of te annuleren. Vanwege zijn inactiviteit om de fraude of enig aspect ervan te onderzoeken, verwachten we opnieuw dat de minister ons zal negeren, dus die informatie zal onder affidavit worden gezet. We gaan naar de inhoudelijke hoorzitting, die is gepland voor 20 april. Dat is de eerstvolgende datum.”

Een ander punt is dat de “vaccins” die massaal worden geproduceerd en bij de bevolking worden geïnjecteerd, niet dezelfde zijn als die welke vóór de goedkeuring werden getest.

“[Bijvoorbeeld] van Pfizer werd gezegd dat de klinische proef werd uitgevoerd met een mRNA-integriteit van 72% … nadat zij goedkeuring hadden gekregen en overgingen tot commerciële exploitatie … konden zij geen stabiliteit krijgen op de mRNA-integriteit … In een haast om dit spul de deur uit te krijgen en goedgekeurd te krijgen, hebben de regelgevende instanties, de FDA samen met de EMA samen met het Engelse equivalent, de MHRA, plotseling de mRNA integriteitseis laten vallen, tot 50% … er zijn geen klinische proeven gedaan met betrekking tot enig vaccin, dat alleen een mRNA integriteit van 50% naar voren bracht. Dus, er zijn geen veiligheidsgegevens met betrekking tot de lagere mRNA integriteit, en er zijn geen gegevens over de werkzaamheid met betrekking tot de lagere mRNA werkzaamheid.”

Bovendien varieert de mRNA-integriteit tussen partijen radicaal. De variatie varieert van 81,3% tot 55,7%. “We hebben nog nooit zo’n instabiliteit in geneesmiddelen gezien,” zei Gillespie, “er zijn genoeg gegevens die de geschiedenis van de stabiliteit en integriteit van vaccins laten zien die 20 jaar teruggaan en waarbij de variatie heel weinig meer is dan, zeg maar, een percentage boven nul. Maar hier krijgen we antwoorden van 30 of 40% in termen van integriteit.”

“Een ontvanger van een partij boven 72% mRNA integriteit krijgt in wezen een toxische dosis. Als ze 80% mRNA toxiciteit hadden gebruikt in de klinische tests, zouden we veel problemen hebben gezien. Dan hadden ze de dosering teruggebracht tot onder de 30 microgram die nu wordt toegediend.”

Gillespie legde vervolgens uit welke rol de AHPRA heeft gespeeld in het Covid-beleid, hoe zij tot stand zijn gekomen, aan wie zij verantwoording afleggen en hoe de gevestigde wetenschappelijke pandemische richtsnoeren en adviezen werden vervangen door aanbevelingen van de Wereldgezondheidsorganisatie (“WHO”) “die radicaal tegenovergesteld waren aan de wetenschap waarin Australië al had geïnvesteerd,” in het kader van hun eigen grieppandemieplan.

“Toen de aanbevelingen van de WHO eenmaal waren aangenomen en door het AHPPC naar het nationale kabinet waren gestuurd, kon Scott Morrison met aannemelijke ontkenning zeggen: ‘Dit zijn de beste aanbevelingen ter wereld. We moeten deze opvolgen. Ik geef jullie allemaal iets meer dan 7 miljard dollar om quarantaines, lockdowns, sluitingen van scholen en sluitingen van werkplaatsen uit te voeren. Ga nu maar’.

“Nu, met die stimulans van meer dan $7 miljard als wortel aangeboden, zagen we individuele staten teruglopen, premiers teruglopen naar hun staten en gebieden. En op hun eigen gevaarlijke manier begonnen met het implementeren van zoveel mogelijk van die punten als ze konden, ook al waren ze in augustus 2019 mede-auteurs van het pandemische griepplan.

“Elk gezondheidsdepartement en elke staat en elk gebied was een medebedenker, een auteur van dat pandemieplan. Ze kenden de wetenschap, maar in plaats daarvan wilden ze het geld aannemen dat de heer Morrison hen aanbood.”

“De AHPPC is het nieuwe orgaan waaraan AHPRA verantwoording aflegt.”

Klik hieronder om de video op Rumble te bekijken.

Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen