In conversation with Ronald Bernard - Part 1

• vrijdag 29 april 2022
  • .....hoe een klein clubje mensen vanuit de 'gouden driehoek' alle rijkdom op aarde naar zich toetrekt en ........

28-4-2022

🇳🇱 gesproken / subtítulos 🇪🇸 / subtitles 🇬🇧 / 🇳🇱 ondertiteling / Subtitles in other languages are welcome and can be sent to: https://bit.ly/2PyvXju. Thanks. BELOW THIS PARAGRAPH you can read the content of this video. In dit deel ga je ontdekken hoe een klein clubje mensen vanuit de 'gouden driehoek' alle rijkdom op aarde naar zich toetrekt en achter de schermen een enorme manipulatieve en destructieve macht uitoefent op de mensheid. Ronald vertelt daarover vanuit zijn eigen werkervaring. Het zal je ogen zeker openen. In this part, you are going to discover how a small club of people from the 'golden triangle' takes all the wealth on earth and behind the scenes exerts an enormous manipulative and destructive power on humanity. Ronald talks about this from his own work experience. It will certainly open your eyes. En esta parte, vas a descubrir cómo un pequeño club de personas del "triángulo de oro" se apropia de toda la riqueza de la tierra y, entre bastidores, ejerce un enorme poder manipulador y destructivo sobre la humanidad. Ronald habla de esto desde su propia experiencia laboral. Sin duda, le abrirá los ojos.

Ronald Bernard