Gezocht wegens misdaden tegen de menselijkheid: Reiner Füllmich noemt namen van samenzweerders WEF

• zaterdag 30 april 2022
  • Categorie: , , ,
  •  ...volledige controle krijgen over de mensen die overblijven en het installeren van een wereldregering,...

Robin de Boer 30-4-2022

Luister naar dit artikel
    NineForNews.nl
    00:00 / 01:37

Klaus Schwab traint sinds 1992 zijn eigen marionetten via het Young Global Leaders-programma. Angela Merkel en Bill Gates behoorden tot de eerste lichting, stelt advocaat Reiner Füllmich.

Veel van de huidige leiders en politici zijn voortgebracht door dit programma, inclusief de Franse president Macron, de Oostenrijkse ex-bondskanselier Kurz, de Canadese premier Justin Trudeau, de Nieuw-Zeelandse premier Jacinda Ardern, de Duitse oud-minister van Volksgezondheid Jens Spahn en voorzitter van de Europese Commissie Ursula von der Leyen.

Genocide

Füllmich wijst erop dat in onder meer India, Zuid-Afrika, in de Verenigde Staten, in Canada en in Frankrijk grote rechtszaken in gang zijn gezet. Het doel ervan is om de veroorzakers van de ‘plandemie’ verantwoordelijk te houden.

Zijn coronacommissie beschikt over ‘zeer belastend bewijs’ waaruit blijkt dat de ‘coronaplandemie’ niets te maken had met gezondheid. De globalisten willen het volgende bereiken: verwoesting van regionale economieën om mensen afhankelijk te maken van mondiale bevoorradingsketens, het verschuiven van rijkdom naar de top, de superrijken, het terugdringen van de bevolking oftewel genocide, volledige controle krijgen over de mensen die overblijven en het installeren van een wereldregering, zegt hij.

Halt toeroepen

“We hebben te maken met machtswellustelingen, psychopaten en sociopaten die gestopt moeten worden en die we heel lang geleden al een halt hadden moeten toeroepen,” benadrukt Füllmich.

Tijd voor een oorlog. Niet tegen een land, maar tegen machtswellustelingen, psychopaten en sociopaten.