President Biden laat de wereld weten: ‘De Nieuwe Wereldorde komt eraan’

• dinsdag 22 maart 2022
  •  Er vinden momenteel verschuivingen plaats. Er komt een Nieuwe Wereldorde aan........

22-3-2022

Luister naar dit artikel
    NineForNews.nl
    00:00 / 01:40

De Amerikaanse president Joe Biden heeft aangekondigd dat de Nieuwe Wereldorde eraan komt. “We staan op een keerpunt in de wereldeconomie – niet slechts de wereldeconomie, de wereld – dat zich elke drie of vier generaties aandient,” zei Biden maandag tijdens een bijeenkomst van de Business Roundtable, een groep van topmensen van Amerikaanse bedrijven.

“Eén van de topmannen bij Defensie zei laatst tegen me dat er tussen 1900 en 1946 zestig miljoen mensen zijn gestorven. En daarna hebben we voor het eerst in lange tijd een liberale wereldorde gevestigd,” aldus Biden.

(Video verwijderd? Klik hier...)

Verschuivingen

“Er vinden momenteel verschuivingen plaats. Er komt een Nieuwe Wereldorde aan. En die moeten wij leiden. En daarbij moeten we de rest van de vrije wereld verenigen,” voegde hij toe.

Eerder voerde de Amerikaanse president George Bush de term ‘Nieuwe Wereldorde’ ten tonele uit. Dat gebeurde kort na de Iraakse inval in Koeweit. Het begrip ‘Nieuwe Wereldorde’ is daarna door Bush nog zo vaak in de mond genomen dat het in de VS soms simpelweg met zijn afkorting wordt aangeduid als de NWO.

Hoogste niveau in ruim 40 jaar

Washington legde onlangs een importverbod op Russische fossiele brandstoffen zoals olie en gas op. In de Verenigde Staten zijn de prijzen voor brandstof, voedsel en grondstoffen sterk gestegen. Daarvan hebben ook bedrijven last. De inflatie in de VS ligt op het hoogste niveau in ruim 40 jaar.

Om alles ook binnen de EU soepel te laten verlopen heb je natuurlijk een leger nodig, vandaar de drang van de EU voor een leger want stel je toch eens voor dat de bevolking van de diverse landen niet meer EU willen, geen belachelijke Corona maatregelen en geen leger. Wat is dan niet makkelijker om opstand de kop in te drukken dan met een eigen EU leger? Vaarwel democratie, voor zover daar nog sprake van is met deze partij discipline waar de 2e Kamerleden mee MOEWTEN stemmen met wat Rutte, Hoekstra, Kaag pof Zeegers je voorschrijven. Dat is met de PvdA en Groen Links niet anders.