President Biden is helemaal de weg kwijt: ‘Poetin is Rusland binnengevallen’

• zondag 6 maart 2022
  • Categorie: , ,
  • Opnieuw een gênante blunder van de Amerikaanse president Joe Biden. In onderstaand filmpje zegt hij dat Poetin Rusland is binnengevallen.

6-3-2022

“Zoiets is sinds de Tweede Wereldoorlog niet meer gebeurd,” voegde de president eraan toe.

Enkele dagen geleden beging Biden een faux pas tijdens zijn eerste State of the Union. Hij noemde de Oekraïners ‘het Iraanse volk’, wat vragen deed rijzen over zijn mentale scherpte.

(Video verwijderd? Klik hier...)

‘Het Iraanse volk’

“Poetin mag Kiev dan met tanks omsingelen, maar hij zal nooit het hart en de ziel van het Iraanse volk winnen,” sprak de president. Achter hem mompelde vicepresident Kamala Harris ‘Oekraïense’. De president van El Salvador twitterde vervolgens: ‘Het Iraanse volk’.

Tijdens de ‘troonrede’ voor leden van het Congres haalde Biden meerdere keren uit naar Poetin, die hij op enig moment een ‘dictator’ noemde. Hij zei dat de Russische president ‘een ernstige misrekening’ heeft gemaakt. Poetin ‘verwierp pogingen tot diplomatie’, zei hij.

Trump en Obama

“Hij dacht dat het Westen en de NAVO niet zouden reageren. En hij dacht dat hij ons hier thuis kon verdelen. Poetin had ongelijk. We waren er klaar voor,” aldus Biden. Eerder haalde hij geregeld president Trump en Obama door elkaar.

Alles wat betreft Rusland en Poetin is slecht en wordt uitgebreid bericht op TV en in de kranten.
    Dat we als Westerse wereld te maken hebben met een seniele President van Amerika mag dan weer niet bekend worden dus zwijgen NPO en dagbladen er over.
    Dat we dag in dag uit voorgelogen worden door TV en dagbladen hebben de meeste mensen al niet eens meer door, evenals veel van die mensen nog geen 6 jaar geleden een van de meest corrupte landen, de Oekraine, niet bij de EU wilden. Nu lopen de debielen met blauw gele vlaggetjes.