Patholoog: ‘Er ligt een 9-jarig gevaccineerd kind op mijn tafel, dood’

• maandag 7 maart 2022
  • Categorie: , ,
  • De patholoog zei dat er nu eindelijk autopsies worden verricht.

Robin de Boer 7-3-2022

Luister naar dit artikel

NineForNews.nl
    00:00 / 01:35

Anthony Fauci, de Amerikaanse Jaap van Dissel, wilde niet dat er autopsies gedaan zouden worden op de lichamen van coronapatiënten. Patholoog Ryan Cole zei vorige week tijdens een bijeenkomst dat er op zijn tafel een negenjarige ligt die is overleden na het vaccin.

“Dood,” zei Cole. Hij voegde toe dat hij niet nog een kind op zijn tafel wil zien dat na het vaccin is overleden. De patholoog zei dat er nu eindelijk autopsies worden verricht.

(Video verwijderd? Klik hier...)

22-jarige worstelaar

In de plaats waar de negenjarige woonde, overleed ook een 22-jarige worstelaar na zijn derde prik. Die ligt binnenkort op de tafel van Cole zodat hij de doodsoorzaak kan vaststellen.

“We kregen te horen: voer geen autopsies uit, kijk niet, stel geen vragen, alles is veilig en effectief, vaccineer de kinderen met een vaccin dat niet werkt tegen een virus dat er niet meer is en waar de meesten al van zijn hersteld,” aldus de patholoog. En artsen die wel vragen stellen, moeten vrezen voor hun carrière.

Wildvuur

Eerder waarschuwde dr. Cole dat coronavaccins verantwoordelijk zijn voor een stijging van het aantal kankergevallen. Nadat hij zich had uitgesproken over de risico’s van de coronavaccins namen ‘talloze’ oncologen contact met hem op. Zij zagen dat allerlei kankers die ze normaal gesproken onder controle konden houden en behandelen, zich als wildvuur verspreidden.