Oekraïens parlementslid – “Wij strijden voor de Nieuwe Wereldorde”

• dinsdag 1 maart 2022
  •  We kunnen het gewoon niet meer verbergen.

1-3-2022

Oekraïens parlementslid – “Wij strijden voor de Nieuwe Wereldorde”

We kunnen het gewoon niet meer verbergen. Een Oekraïens parlementslid heeft per ongeluk het stille gedeelte hardop gezegd toen zij Fox News vertelde dat zij voor de Nieuwe Wereldorde vecht.

Het Oekraïense parlementslid Kira Rudik gebruikte de term tijdens een Fox segment waarin zij toegaf dat zij en haar landgenoten in een oorlog verwikkeld zijn om de neoliberale wereldorde te handhaven, bericht Newswars.com.

Op de vraag of zij verbaasd was over de vastberadenheid van de Oekraïners om tegen Rusland te vechten, antwoordde Rudik dat het conflict al langer aan de gang is, maar dat de strijd deze keer “kritieker” is, omdat de NWO erdoor verstoord dreigt te worden.

“Ik ben niet verbaasd,” antwoordde Rudik. “We vechten al acht jaar tegen Poetin en we hebben drie revoluties in ons land gehad toen we het niet eens waren met wat er aan de hand was met de richting waarin we ons bewegen; maar op dit moment is het een kritiek moment omdat we weten dat we niet alleen voor Oekraïne vechten, maar ook voor deze Nieuwe Wereldorde voor de Democratische landen.”

De woordkeuze van het Oekraïense parlementslid ging niet verloren voor de gebruikers van social media, die de term snel oppakten als een bekentenis dat de globalisten er enorm belang bij hebben om Oekraïne te controleren en Rusland buiten te houden.

Als er globalisten zijn zoals de satanische occultiste Marina Abramovic, de zoon van de linkse miljardair George Soros, Alexander, en David de Rothschild, die steun aan Oekraïne toezeggen, dan moet men vrezen dat er meer achter dit conflict zit dan men op het eerste gezicht zou denken.

Copyright © 2022 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

OEKRAÏNE CONFLICT DOSSIER

Volg Frontnieuws op Telegram

Het gaat prima in de westerse wereld, Het doel van Klaus Swab en medemisdadigers om totale de controle te verkrijgen is bijna bereikt.
    De domme schapen lopen net als 2 jaar geleden weer hersenloos achter de propaganda machine van Rutte aan.

Vandaag wordt in het EU parlement gestemd over wapenhulp aan Oekraïne en het lidmaatschap van de Oekraïne van de EU.

Hoe in hemelsnaam kan je als weldenkend EU parlementariër stemmen over dergelijke onderwerpen terwijl Oekraïne, een in en in corrupte land, geen lid van de NAVO en geen lid van de EU is, in oorlog is met een land wat jarenlang getreiterd is door het Westen.(tegen afspraken in uitbreiding naar het Oosten)
    De mensen die zoveel begrip hebben voor Oekraïne en die een aantal jaren geleden voor toetreding van Oekraïne bij de EU gestemd hebben, moeten zich eens realiseren dat we aan de vooravond van totale vernietiging staan.
    Zoals gewoonlijk moeten de goeden (anti oorlog) weer onder de kwaden(voorstanders van een oorlog veroorzaakt door de EU) lijden.