Globalisten woedend: Poetin verstoort hun plannen voor een “Nieuwe Wereldorde”

• woensdag 23 maart 2022
  • Categorie:
  •  Mensen die weigeren Poetin een “bezetter” of “tiran” te noemen, zullen dezelfde behandeling krijgen als mensen die zich uitspraken tegen de corona-vaccins” ∼ Aartsbisschop Carlo Maria Viganò

23-3-2022

In 2014 “voorspelde” Jacques Attali, het meesterbrein achter de Great Reset, op de Franse televisie dat de Derde Wereldoorlog zou beginnen met Oekraïne. In datzelfde jaar waarschuwde de voormalige Franse president Nicolas Sarkozy, die Attali hielp kneden, “wij zullen samen voortgaan in de richting van een nieuwe wereldorde, en niemand, en dan bedoel ik ook niemand, zal zich daartegen kunnen verzetten.”

Het beeld van Zelenskiy is een kunstmatig product, een mediatieke fictie, een operatie om de consensus te manipuleren, die niettemin een politiek personage in de Oekraïense collectieve verbeelding heeft kunnen creëren en die in werkelijkheid, niet in fictie, de macht heeft kunnen grijpen.”

Vigano zegt ook dat de Oekraïners “gegijzeld” worden door het globalistische totalitaire regime en raadt hen af zich bij de Europese Unie aan te sluiten. In plaats daarvan spoort de aartsbisschop de Europese naties aan hun onafhankelijkheid door opnieuw “hun soevereiniteit, hun identiteit, hun geloof. Hun ziel” te zoeken.

Andersdenkenden worden gecensureerd

In zogenaamde democratische landen wordt een afwijkende mening gecensureerd. De aartsbisschop zei dat de pandemie deze dynamiek heeft verergerd, en voegde eraan toe dat de mainstream media “schaamteloos gelogen” hebben.

Mensen die weigeren Poetin een “bezetter” of “tiran” te noemen, krijgen dezelfde behandeling als mensen die zich tegen de corona-vaccins hebben uitgesproken, legt Vigano uit.

Hij bekritiseerde ook het gebrek aan berichtgeving over neonazigroepen in Oekraïne die Russisch sprekende Oekraïners in Donetsk en Luhansk hebben aangevallen. Zoals op RAIR Foundation USA gemeld is, is de Duitse journaliste Alina Lipp zojuist door de Oekraïense regering als een “terroriste” bestempeld, omdat zij het Westerse narratief over de Russische invasie ondermijnd heeft.

Gepensioneerd luitenant-generaal van het Amerikaanse leger Michael Flynn

De voormalige Amerikaanse nationale veiligheidsadviseur Michael Flynn heeft soortgelijke gevoelens als aartsbisschop Carlo Maria Vigano geuit. Flynn is van mening dat de Russische president Vladimir Poetin het evenwicht van de Nieuwe Wereldorde heeft verstoord door Oekraïne binnen te vallen.

Tijdens een podcast op de Thrivetime Show voegde hij eraan toe dat hij geen Poetin-apologeet is, maar wel de onderliggende dynamiek in Oekraïne begrijpt. De globalistische leider van het Wereld Economisch Forum, Klaus Schwab, miljardairs als Bill Gates, en futuroloog Yuval Noah Harari, zijn ongelukkig dat Poetin Oekraïne is binnengevallen. “Wat er nu in Europa gebeurt, is een verstoring van het evenwicht van de wereldorde zoals zij die voor ogen hebben,” zei Flynn.

Deze mensen zijn, volgens Flynn, zeer intelligent, hebben veel middelen tot hun beschikking, en hebben een specifieke strategie uitgestippeld voor de ontwikkeling van de wereld. “God en een ziel maken echter geen deel uit van die strategie,” zei hij.

Globalisten en hun organisaties hebben tot doel de soevereiniteit van landen te verzwakken en hun economische activiteiten instabiel te maken, waardoor het gemakkelijk wordt hun nationale cultuur te ondermijnen.

Ironisch genoeg was Vladimir Poetin een van de meest actieve leiders in de grootste globalistische organisatie, het Wereld Economisch Forum (WEF). Hij woonde consequent hun vergaderingen in Davos bij, hield toespraken, en nam een leidende rol op zich bij het vormgeven van het traject van de Vierde Industriële Revolutie.

Poetin besefte misschien niet dat de Russische soevereiniteit onverenigbaar is met het globalisme. Zij zijn onderling onverenigbaar.

Toen Poetin niet langer bereid was zijn land uit te leveren aan de globalisten van het WEF, hebben zij hem verstoten en hun steun achter de Oekraïense president Zelensky gegooid.

Zoals eerder vermeld, heeft Oekraïne op dit moment de steun van Joe Biden’s Witte Huis, Buitenlandse Zaken, Amerikaanse inlichtingendiensten, Silicon Valley, Verenigde Naties, Europese Unie, NAVO, Wereld Economisch Forum, Amerikaans Comité voor Buitenlandse Betrekkingen, linkse westerse regeringen en George Soros om oorlog te voeren tegen Rusland. De vraag blijft dus, waarom steunen de Globalisten Oekraïne? Steun van Soros, het WEF, of linkse leiders komt nooit zonder een prijskaartje of een bijbedoeling.

Copyright © 2022 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

GREAT RESET DOSSIER

Volg Frontnieuws op Telegram