Ex-fondsmanager BlackRock: dit is de smoking gun dat de vaccins verantwoordelijk zijn voor oversterfte

• zaterdag 12 maart 2022
  • Categorie: , ,
  • “De overheid heeft mensen vermoord. Wat we hebben ontdekt, is schokkend.”

12-3-2022

In de tweede helft van 2021 zijn er 61.000 Amerikaanse millennials (25-44 jaar) overleden na vaccinatie. De oversterfte bedroeg in deze groep 84 procent. Volgens investeerder Edward Dowd, voormalig portfoliomanager bij vermogensbeheerder BlackRock, is dit de hoogste oversterfte uit de geschiedenis.

De millennials hebben eigenlijk een Vietnamoorlog meegemaakt. Tijdens die oorlog stierven er 58.000 Amerikaanse soldaten. Dowd zag de oversterfte als gevolg van de coronavaccins en boosters snel toenemen. Hij spreekt van democide, moord door de overheid. “De overheid heeft mensen vermoord. Wat we hebben ontdekt, is schokkend.”

Twee Vietnamoorlogen

Volgens Dowd is hier geen sprake van toeval. “De vaccinatieplicht was de drijvende kracht,” zei hij in Bannon’s War Room. Hij voegde toe dat verzekeraars vorig jaar werden geconfronteerd met een forse toename van het aantal overlijdens.

Generatie X, de generatie geboren na de babyboomers, was niet veel beter af. Nadat de vaccinatieplicht was ingevoerd, begon de oversterfte te stijgen. Tussen augustus vorig jaar en februari dit jaar bedroeg de oversterfte in die groep 110.000, aldus Dowd. “Dat zijn dus twee Vietnamoorlogen.”

Smoking gun

De totale oversterfte sinds het begin van de pandemie ligt op 1,1 miljoen: ongeveer 500.000 in 2021 en 500.000 dit jaar. Dowd baseert zich daarbij op gegevens van het CDC, het Amerikaanse RIVM, die hij samen met een ervaren Wall Street-analist heeft bestudeerd.

“Dit is de smoking gun dat de vaccins oversterfte veroorzaken in alle leeftijdsgroepen,” benadrukte hij.