En wie haalt er enorm voordeel uit de oorlog in Oekraïne?

• dinsdag 1 maart 2022
  •  De manier waarop de oorlog in Oekraïne is ontstaan laat geen andere conclusie dan dat deze oorlog er moest komen.

oorlog is big business  De manier waarop de oorlog in Oekraïne is ontstaan laat geen andere conclusie dan dat deze oorlog er moest komen.

Opeens is ieder land bereid om miljarden euro’s uit te geven aan het militair-industrieel complex.

Soms staan er best interessante dingen in de Wikpedia zoals het volgende:

Het militair-industrieel complex is een bundeling van de belangen van het politieke leiderschap, het militaire leiderschap en de wapenindustrie. Vaak, maar niet altijd, heeft de term betrekking op de Verenigde Staten.

De term werd voor het eerst beschreven door de Amerikaanse socioloog Charles Wright Mills in zijn boek 'The power elite' (1956). De uitdrukking werd vooral bekend door president (en oud-generaal) Eisenhower. In zijn afscheidsboodschap aan het Congres en de Strijdkrachten op 17 januari 1961 waarschuwde hij de Amerikanen voor een vervlechting van de belangen en de invloed van het militair-industrieel complex.

Als we zeggen militair-industrieel complex dan praten we over dezelfde satanische sekte die door de alternatieve media angstvallig wordt vermeden.

De sekte die in de achtergrond eigenlijk eigenaar is van alles op deze wereld en dat telt zeker voor de meeste grote bedrijven waaronder de wapenindustrie.

De twee meest bekende bedrijven die toebehoren aan de sekte zijn Blackrock en Vanguard.

Dat de vaccinaties veilig worden verklaard door de mainstream media is niet zo vreemd als je weet hoe het systeem werkt. Zoals auteur John Kaminsky onlangs uitlegde is het bedrijf Vanguard (eigendom van de Rothschild en medesekteleden), de absoute top van de piramide voor wat betreft eigendom van grote bedrijven.

blackrock, vanguard, militair-industrieel complex

Wat is het gevolg van de oorlog in Oekraïne?

De oorlog in Oekraïne en de sancties die de westerse wereld heeft ingesteld tegen Rusland zal ook economische gevolgen hebben voor Nederland. ,,Als dat de prijs is voor veiligheid en vrijheid moeten we bereid zijn die prijs te betalen”, aldus premier Mark Rutte. Coalitiepartij VVD wil nog deze kabinetsperiode minimaal 2 procent van het bruto binnenlands product aan Defensie uitgeven.

En onze oosterburen:

Bondskanselier Scholz trekt vanwege de Russische inval in Oekraïne 100 miljard euro extra uit om het Duitse leger te moderniseren. Ook wil hij jaarlijks 2 procent van het binnenlands product aan defensie gaan uitgeven, zei hij tijdens een toespraak in de Bondsdag.

"Dit is een keerpunt in de geschiedenis. De wereld is niet meer hetzelfde als voorheen", zei de in december aangetreden sociaaldemocraat over de Russische agressie. Volgens hem wil de Russische president Poetin het recht van de sterkste laten gelden. "Wij moeten de kracht opbrengen grenzen te stellen aan dit soort oorlogshitsers."

Het is een variatie op Build Back Better. Wederom roepen al de WEF lakeien in koor precies hetzelfde.

Iets dat ondanks het jarenlang drammen van Amerika niet lukte, gaat nu ineens vanzelf. Net zoals het instellen van sancties tegen Rusland in 2014. Niemand in Europa wilde dat totdat MH17 uit de lucht werd geschoten. Toen ineens wilden ze allemaal sancties instellen tegen de Russen.

Wederom wordt een bevolking doodsbang gemaakt en wederom trappen ze in de aloude oplichterstrucs van de politici.

De voormalige Amerikaanse presidentskandidaat Tulsi Gabbard legt in twee minuten uit wie er een enorm voordeel behaalt uit deze oorlog.

Zie Hier: Videolink

De gladde WEF-verkoper in Den Haag gaat ondertussen gewoon door, business as usual.

En dat is misschien nog wel het meest vreemde van alles.

Dat klaarblijkelijk nauwelijks iemand doorheeft dat we hier te maken hebben met een variatie van het ‘gevaarlijke coronavirus’.Facebook
     NIBURU