De wereld kan maar beter hopen en bidden dat Putin de oorlog in Oekraïne wint

• donderdag 3 maart 2022
  • Rusland en Oekraïne voeren opnieuw onderhandelingen over een staakt-het-vuren

De wereld kan maar beter hopen en bidden dat Putin de oorlog in Oekraïne wint

In slechts 7 dagen tijd wist 30% van het Russische leger enorme delen van Oekraïne onder controle te krijgen.

—————————————————————————————————————————————–

‘Laat president Zelensky zich soms door De Dood adviseren?’ – Morgen nieuwe onderhandelingen; Rusland blijft bij demilitarisering Oekraïne

——————————————————————————

Terwijl de Telegraaf in het ronduit belachelijke artikel ‘Coronawappie vaak Poetin-fan’ het denk- en kennisniveau van ons volk nog dieper de in stinkende propagandabeerput drukt, verloopt de oorlog tegen het Oekraïense WEF/Nazi-regime voorspoedig voor Rusland. En dat is maar goed ook, want iedereen die hier hoopt dat Westerse wapenleveranties ervoor zullen zorgen dat de Russen worden verslagen, heeft geen flauw benul wat daar de gevolgen van zullen zijn. Putin zal dan namelijk wel degelijk op de ‘rode knop’ drukken, en dan is het einde verhaal – voor de hele wereld.

Het Russische leger heeft inmiddels de zuidoostelijke helft van Oekraïne, waar de meeste Russisch sprekende mensen wonen, bevrijd. De stad Kherson is inmiddels ook in het bezit van de Russen. Het regime in Kiev is nu volledig afgesneden van de Zee van Azov. (2)

Morgen voeren Rusland en Oekraïne opnieuw onderhandelingen over een staakt-het-vuren. De Russische minister van BuZa Lavrov verklaarde vandaag niet uit te zijn op regimewisseling, maar enkel op het demilitariseren van Oekraïne, en het maken van harde afspraken over wat voor wapens er nooit in het land mogen worden opgesteld (4).

Steun voor WEF/Nazi regime Kiev, oorlogsmisdaden genegeerd

In het Westen wordt alom wordt boos en verontwaardigd gereageerd op mensen en vrije media die niet automatisch anti-Putin en anti-Rusland zijn. Er zijn grootschalige steunbetuigingen aan het WEF/Nazi regime in Kiev, zoals enkele dagen geleden in Amsterdam. Eigenlijk niet zo vreemd gezien het feit dat dit soort extremistische haatuitspraken van de vorige president Poroshenko, waarin hij letterlijk aankondigde de Russisch sprekende bevolking keihard te zullen onderdrukken, hier altijd straal zijn genegeerd:

Videospeler
    00:00
    00:25

De mensen die nu zo hard schreeuwen en demonstreren tegen de oorlog in Oekraïne, en het allemaal zogenaamd zo erg vinden voor de bevolking daar, heeft het net als onze regeringen 8 jaar lang volkomen koud gelaten dat een ander deel van de bevolking zwaar te lijden had onder de maatschappelijke, economische en militaire terreurmaatregelen van Kiev, dat zich daarmee schuldig maakte aan ernstige mensenrechtenschendingen en oorlogsmisdaden. Maar hé, ‘wij’ hadden in 2014 na een staatsgreep ‘onze mensen’ neergezet in Kiev, en dan is het klaarblijkelijk ineens geen enkel probleem.

Deze man legt naadloos de vinger op de zere plek waarom zo’n groot deel van de wereld de VS/EU/NAVO, en hun even hypocriete als onbenullige inwoners, meer dan terecht is gaan haten (Engelstalig):

‘Als Oekraïne wint zal Putin op rode knop drukken’

Op de vraag van een lezer waarom hij hoopt dat Putin wint, reageert de Amerikaanse topeconoom Martin Armstrong geïrriteerd: ‘Denk je echt dat Putin verslagen moet worden? Op wat voor planeet leef jij? Als Putin verslagen wordt in Oekraïne, dan hangt het complete lot van Rusland aan een zijden draadje. Denk je nu werkelijk dat hij Rusland laat instorten? Op dat punt zal ieder dier aanvallen als hij met zijn rug tegen de muur staat. Als Oekraïne zou winnen, is de ENIGE optie voor Putin om op de rode knop te drukken. Drink jij soms de Kool-Aid van de overheid?’

We kunnen maar beter bidden om een diplomatieke oplossing, vervolgt Armstrong. ‘En de wereld moet stoppen met het toejuichen van (WEF-getrouwe) Zelensky. Hij vraagt iedereen om gevechtsvliegtuigen. Ze blijven wijselijk aan de kant staan, want als enig NAVO land troepen of vliegtuigen naar Oekraïne stuurt, dan wordt het een totale oorlog.’

‘Wees voorzichtig voor wie je juicht. Dit is geen voetbalwedstrijd of video game. Zelensky verdient miljarden aan al het Russische gas dat door Oekraïne naar Europa stroomt. Hij vecht voor zijn inkomsten. Hij sneed de watervoorziening naar de Krim af en beschoot de Donbass, maar de mainstream pers bericht hier niets van. De Krim bevat enorme gasvelden die hij (en dus de EU) wanhopig wil hebben om met Rusland te kunnen concurreren.’

‘Wie is zijn adviseur – De Dood?’

Armstrong begrijpt er niets van dat oud-komiek en zelfverklaarde Russenhater Zelensky het tegen Rusland dacht te kunnen opnemen. ‘Wie is de adviseur? De Dood?… Nu staat heel Oekraïne op het spel. Alles wat we kunnen doen is hopen op een diplomatieke oplossing.’

Het probleem is dat het Kremlin en de Donetsk / Luhansk republiekjes dat al jaren op die wijze hebben proberen te doen, maar dat de tegenpartij in Kiev – onder druk van Washington en Brussel – keer op keer weigerde de Minsk Akkoorden uit te voeren. Die voorzagen erin dat de bevolking in de Donbass zou mogen stemmen over zijn eigen toekomst. Serieuze inspraak en zeggenschap voor het volk is zoals u weet echter een gruwel voor totalitaire regimes zoals die van de EU en Oekraïne.

‘Zelensky moet NU uit zijn ambt worden gezet’

Toch is de enige kans op het beëindigen van het conflict als naar beide partijen worden geluisterd. ‘De weigering om dat te doen zorgt ervoor dat we in de Derde Wereldoorlog belanden. En dat is niet mijn mening – helaas heeft onze computer het nog nooit fout gehad, omdat die onbevooroordeeld is. Hij voorspelde BREXIT toen niemand anders dat deed, en voorspelde ook dat Trump in 2016 zou winnen toen iedereen dacht dat dit onmogelijk was.’

‘Zelensky zou NU uit zijn ambt moeten worden gezet, of hij zal Oekraïne vernietigen. Hij is òf een complete idioot, òf hij voert externe bevelen uit om dit op de Derde Wereldoorlog te laten uitlopen. Zijn naam zal in de geschiedenisboeken worden herinnerd, maar niet positief.’

En datzelfde geldt, zoals ik al vaker heb geschreven voor de namen van ons eigen WHO/WEF-regime Rutte/Kaag. Als we als land en volk deze communistische staatsgreep, deze massamoord met genmanipulatie injecties, de afbraak van onze betaalbare energievoorziening, en een eventuele wereldoorlog met Rusland al overleven, dan zal de pijn hiervan zó groot zijn, dat namen zoals Mark, Sigrid, Jaap en Hugo (en mogelijk ook Ernst, zeker als het zo doorgaat) de komende 100 jaar vervloekt zullen worden.

‘Bij overheid en media is niemand meer competent’

‘Ik mijn carrière heb ik veel onderhandelingen namens de regering gevoerd,’ vervolgt Armstrong. ‘Ik zie op dit moment niemand die competent is, en kan me niet voorstellen dat dit toeval is. Ze zijn kwaad dat Putin niet naar binnen stormt en duizenden burgerslachtoffers maakt, zodat ze daar foto’s van kunnen nemen.’

Ook de pers ‘is op journalistiek niveau totaal incompetent. Het hogere management is helemaal voor de herleving van het communisme. De pers is zó links, dat ze zelfs bij een alcoholtest geen rechte lijn zouden kunnen lopen… Ze steunen de omverwerping van het kapitalisme… en proberen mensen ervan te overtuigen al hun welvaart op te geven voor Schwabs (Great Reset / Build Back Better) agenda. We zijn het onafhankelijke nieuws kwijtgeraakt.’

‘Tijd dat we stoppen elkaar te vermoorden voor de machthebbers’